4. kapitola: KOKUSA

172 18 7
                                    

Objevili se v zapadlé uličce a ona žena ho zatáhla ještě hlouběji.
,,Porpentina Goldsteinová, " vytáhla průkaz , ,,kongres Spojených států amerických."
,,Á, takže vy pracujete pro KOKUSU," ronesl chápavě Mlok a trochu se usmál.
,,Máte povolení držet hůlku v této zemi?" zeptala se ho a iqnorovala jeho předešlou poznámku.
,,Zaslal jsem ho už před třemi týdny, " ušklíbl se Mlok a pohlédl na tkaničky u svých bot. Najednou mu připadaly zajímavější než cokoliv jiného.
,,Postaral jste se o toho nečara?" zeptala se bystrozorka a donutila tak Newta vzhlédnout.
Tento výraz slyšel poprvé, a tak nebylo divu, že mu překvapením zmizelo obočí v hustých vlasech.
,,Pomiňte, kdo že?"
,,Nečar, nečaruje, není kouzelník!" Začala zběsile gestikulovat.
,,Noo, my jim říkáme mudlové," usmál se, ale Goldsteinivá mu skočila do řeči: ,,Vymazal jste mu paměť?"
Newt jen sklopil svůj pohled opět k zemi.
,,To je přestupek 20 A ,pane Scamandere. Půjdete se mnou."
Na Mlokovu odpověď nečekala, rovnou ho popadla za předloktí a opět se s ním přemýstila pryč, bez jakéhokoliv varování. Tentokrát se však objevili před vysokou budovou. Sídlem KOKUSY. V tuto chvíli si Scamander uvědomil, že tohle pro něj nebude dobré a začal pociťovat mírnou nervozitu. I přes to se ale nechal vést Porpentinou do hlouby budovy. Nijak nesledoval cestu, avšak pozoroval své okolí. Nádherné zlaté hodiny hlásily 1. stupeň ohrožení, kouzelníci i bystrozorové pobíhalu sem a tam, skřítci uklízeli a čistili hůlky.
Zatímco si Mlok prohlížel budovu, Tina se ho zeptala: ,,Víte vůbec něco o americké kouzelnické kultuře?"
,,Ano, " trhl sebou Newt, ,,třeba to, že máte poněkud zastaralé zákony a také to, že se nesmíte stýkat s mudly a brát si je. Podle mého názoru je to poněkud barbarské, " dokončil svůj monolog, když došli do malého salónku, kde byli další 3 lidé. Jedna žena, dva muži.
,,P-paní ředitelko, taky pan Scamander-"
,,My tu máme důležité jednání, slečno Goldsteinová, "přerušila ji vysoká žena oděná do drahých látek.
,,Ano, ale pan Scamander se dopustil přestupku-"
,,Godsteinová, mi tu máme důležité jednání, odejděte," odbyla ji žena.
,,Jistě, paní ředitelko, " sklopila hlavu a odvedla Mloka opět pryč. Tentokrát ke svému stolu, kde začala listovat v papírech.
,,Goldsteinová, jak si to představujete, rušit ředitelku?" Přiběhl muž. Newt  vzpomněl, že jej viděl v salónku.
,,Už nejste bistrozorka! Máte zákaz! Neříkejte, že jste zase sledovala druhé salemisty! Kde vás sebrala?"otočil se najednou na Mloka. A on, nežstačil odpovědět, dostavil se druhý z mužů, který byl s ředitelkou.
,,Pane Gravesi, " chopila se šance Tina, ,,tady pan Scamander přechovává ve svém kufru kouzelné tvory a jeden z nich způsobil poprask v bance."
,,Tak se na to podíváme, " popadl Graves kufr, položil jej na stůl a opatrně otevře. Na všechny čtyři osoby vykouklo pečivo.
,,Tino, " povzdych si Graves a Newtovo srdce vynechalo jeden úder.

***

Ahoj. Tak jsem tu konečně přidala další kapitolu. Trochu mě povzbudil další díl fantastických zvířat, na kterém jsem teď viděla. Mimochodem jak se vám líbil?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 13, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ObscurusKde žijí příběhy. Začni objevovat