Ти избра себе си, а не нас.

361 46 3
                                    

След вечерята с Дейвид, Амбърли се прибра в имението. Още с влизането си в стаята, тя бе последвана от Айзък. Той влезе, затвори вратата и прегърна своята любима. Погали лицето ѝ, след което сля устните си с нейните.

Айзък-  Отново си моя. Само моя.

Амбърли-  Трябва да замина за Ню Джърси заедно с Дейвид.

Айзък-  Да заминеш и то с Дейвид? Какво означава това?

Амбърли-  Имам среща с един от най- известните модисти в света. Дейвид уреди срещата за утре в Ню Джърси.

Айзък-  Знам, че работата ти е много важна за теб, и навярно тази среща ти е от значение, затова не бих те спрял да заминеш с Дейвид или с когото и да било. Искам да знам само дали каза на Дейвид за нас?

Амбърли-  Не можах.

Айзък-  Защото имаш изгода от Дейвид?

Амбърли-  Изгода? За такава ли ме мислиш?

Айзък-  Защо не му каза истината?

Амбърли-  Защото не можах. Той мисли за мен, за бизнеса ми, за бъдещето ми. Не можах, след всичко казано сърце не ми даде да го направя. Моля те, разбери ме!

Айзък-  Не мога. Вече не мога. Омръзна ми да се опитвам да те разбера.

Амбърли-  Ще говоря с Дейвид, обещавам! Нека мине срещата и ще поговоря с него.

Айзък-  Което доказва, че имаш изгода от него. Ще го използваш, за да се запознаеш с модиста, след това ще го зарежеш, защото няма да имаш нужда от него.

Амбърли-  Наистина ли мислиш, че бих го направила?

Айзък-  Ти вече го правиш. Ти го направи. Щеше да му кажеш, че късаш с него, но се отказа щом разбра, за доброто дело към теб. Какво друго е това ако не използване?

Амбърли-  Това е твоето мнение, което явно се различава от моето.

Айзък-  Явно аз не те разбирам. Но Дейвид те разбира чудесно, двамата чудесно се разбирате. Ще те оставя да се приготвиш за пътуването. Желая ти лек път!

Амбърли-  Само това ли ще кажеш?

Айзък-  А какво друго очакваш да чуеш? Че те обичам и ще чакам да се върнеш?

Амбърли-  А няма ли?

Айзък-  Не, Амбърли! Това е краят. Ти избра себе си, не нас.

Амбърли-  Това не е така. Аз те обичам и ти го знаеш. Дай ми малко време и ще бъдем заедно.

Айзък-  Няма да бъдем заедно. И последната ми надежда беше разбита. Вече не вярвам в любовта ни, в нас. Ти ясно ми даде да разбера, че никога няма да бъдем заедно.

Амбърли-  Не говори така, моля те! Аз те обичам и ти мен също, защо да не бъдем заедно?

Айзък-  Защото ми омръзна да бъда на втори план. Любовта ти към мен не е твой приоритет. В живота ти има много по- важни неща от мен. Отказвам да се боря за любовта ни, защото само аз го правя, а ти не, защото знаеш че съм готов да те чакам вечно. Няма да те чакам повече. Ти не спази обещанието си към мен. Ти избра работата си пред любовта. Това е краят Амбърли, краят на нашата история. Уви, нашата приказка няма да има щастлив край. " И заживели дълго и щастливо", незбъдната мечта..

Part of the family.. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang