● Give Me Love ● Larry Stylinson ● OneShot ●

3.3K 200 163
                                    

Kapak yapımı için kardeşim gibi sevdiğim gerizekalıya teşekkür ederim xx

Harry insanları seyrediyordu. Nasıl da mutlu olduklarını. Hiçbir zaman herkes mutlu olmazdı. O gecenin mutsuzu pozisyonu kesinlikle Harry'deydi. 

Çok kalabalıktı. Çok. Herkes oradaydı. Harry bahçede daha fazla dayanamamış,  evde herkesi izleyebileceği bir acı odası bulmuştu. 

Buna dayanamazdı. Kesinlikle yapamazdı. 

Sarhoş gözleri grup arkadaşlarını aradı. Zayn gülümsüyordu ama aklı kesinlikle Harry'deydi. Kimin değildi ki?

Bir viski şişesini daha devirdi. Kaçıncı olduğuna bakmıyordu. Ama bakmalıydı çünkü biraz daha bahçeyi izlerse kafayı yiyecekti. Başka bir şeye odaklanmaya çalıştı.

Tören ya da her neyse başlamak üzereydi. Sayabileceğinden fazla ünlü vardı. Brit ödülleri gibiydi.

Brit ödülleri...Harry gülümsedi. Brit ödüllerinde işemeye gittiği için ödülü almaya son anda yetişirken Louis'nin etrafa bakınıp onu aradığını görmüştü. 

Hala öyle arar mıydı onu? Bir gün çekip gitse, o günkü gibi telaşla bakınır mıydı?

Harry'nin gülümsemesi düştü. Artık ona bakmazdı bile.

Gözyaşlarını geri itmek için başını kaldırdı. Kendi haline güldü. Pembe pijamalar giyip evde çikolatalı dondurmayla The Notebook izlese tam olurdu. Buna kahkaha bile attı.

Aptal Harry dedi içinden.

Aptal Harry. Aptal! Aptal! Aptal!

İç sesini susturamıyordu. Bu onun suçuydu. Her şey onun suçuydu.

Diğer şişeyi de devirdiğinde artık kendisine hakim olabileceğini sanmıyordu. Aklına hatıralar geliyordu. 

Hatıralar...Halbuki daha dün gibiydi...

Louis'yle twerk yapma yarışına girdiği günü hatırlıyordu. Harry kaybedeceğini baştan biliyordu. Louis kazanırdı. Louis hep kazanırdı.

Gece bitiyordu. Düğünün bitmesine de az kalmıştı. Konuklar gittikten sonra sabaha kadar kutlama yapılacağını biliyordu en azından. 

Gözyaşları akmaya devam ederken şişeyi duvara çarptı. Bu sefer kazanmasına izin vermeyecekti. Aklına gelen şeyle gülümsedi. 

Odadan çıktı. Koridorun sonundaki banyoya girdi. Aynaya bakmak istemiyordu. Acınacak halde olduğunu zaten biliyordu. 

Yüzünü yıkadı. Tekrar ve tekrar. Daha iyi gözüktüğüne emin olduktan sonra kuruladı. En yakın arkadaşı evleniyordu, mutlu gözükmeliydi değil mi?

Telefonunu kontrol etti.

Niall'dan 16 arama, 7 mesaj. Güldü.

Harry neredesin? 

Lanet olsun Harry çabul gel buraya!

Siktir. Harry neredesin?

Arama başlatacağım.

Harry şaka yapmıyorum. Buraya gel.

LANET OLSUN HARRY BU ONUN EN MUTLU GÜNÜ BURAYA GEL.

Harry...tamam üzgünüm dostum. Neredesin, seni alayım mı?

● Give Me Love ● Larry Stylinson ● OneShot ●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin