Azi, ora 7: 55,ajung la școală.
Asta e locul pe care îl urasc doar din vina colegilor, dar și vina învățatului..
Am ajuns și speram să ma ia cineva în brațe de dimineata pentru a putea să ma simt mai bine dar tot ce primesc este câte un "te urasc"de la colegul de banca. Din partea unor persoane nu am nevoie să ma bage în seama de exemplu colegul de banca..
Peste ora de Istorie
Vine pauza și încă nu am terminat de scris, sunt în urma mereu și nici ca vine cineva la mine. După ce termin avem ora de sport unde trebuie să merg cu o prietenă..
Merg cu aceasi de fiecare dată dar nu pot să arat ca o fată fără prieteni..
Facem lucruri pe care le-ai face la sport, desigur dar jumate de ora doar ne jucam si pot zice că asta ma face fericită. Fata aceea nu o pot numi bff chiar dacă pare.
Peste ora de sport
Am venit în clasa ai asteptam ca cineva să ma înveselească, dar tot ce ma înveseleste e ca nu avem ora de germană azi, dar totuși avem matematică 😭
Nu am vrut să îi zic asta bff-ului dar
-Nu mai vreau sa fim prietene!
Ea începe să plânge și se uita la mine de parcă ar vedea un dușman în fața ei.
- De ce? Ce ti-am facut?? Asta esti tu? Serios? Credeam ca esti altă persoană!
-Uite.. Nu meriti asta, nu e vina ta, ci a mea!
-Normal ca a ta! Oricum ca să știi, am iubit! Am uitat și cum te cheamă..
-Bianca 🙃
- În fine..
-..
-Stiai ca te urăsc??
-Nu..
-Dar poti sa ma apreciezi??
-Hm..
-Nu ai cuvine, nu? Eu ce să spun?
- Am cuvine, te-am apreciat destul..
-Nici nu ai făcut-o!!
-Ok.. Hai ca nu am chef de de-astea..
Începe ora de mate!! Spun eu
-Bine, vedem noi!
-Stai!
-Nu vezi ca stau??
-Tu a ai iubit??
-Da, dar nu te interesează!
-Bine.. Nu ma interesează..
Ne-am certat dar fiind ziua ei Sâmbătă (e vineri) trebuie să îi i-au un cadou chiar dacă nu mai suntem prietene..
Sper sa ma poată ierta..****va urma****