Selenaaaaa?

64 1 0
                                    

(RiRi'nin ağzından) Birden kapı çalındı."Kim o" dediğim de ses çıkmadı.Kapıyı açtığımda karşımda Selena'yı görünce bir an afalladim.

"Selena bu sen misin?"

"Evet benim,döndüm."

"Tamam içeri geç konuşalım."

Selena'yı içeri alırken hala şaşkındım.Selena otururunca hemen konuşmaya başladı.

"Senle vedalaştıktan sonra Justin beni arabasıyla aldı.Havaalanına gittik.Orada Justin'in eski sevgilisi Alex'i gördüm.Yanımıza geldi Justinle baya bi samimi şekilde konuştular.Meğer o da Almanya'ya geliyormuş.

"Offf bu baya kötü olmuş."

"Evet sonra uçağa bindik.Benim koltuk numaram Justin'den uzaktı ama Alex nasıl yaptıysa Justin'in bir sıra arkasında ki koltuğa oturdu, heralde rüşvet verdi hostese."

"Hımmm canım sonra."

"İkisi hostesin uyarılarına rağmen konuşuyorlardı.Sonra uçak indi ve biz Almanya'ya geldik,Justin'in babası Justin'e bir ev tutmuştu.Oraya yerleştik.Her geçen gün Alex bizi rahatsız ediyodu.Daha doğrusu beni rahatsız ediyodu.Justin gayet rahattı."

"Aaaa."

"Sonra bir gün ben alışverişe çıkınca Alex bunu firsat bilip evime girip Justin'i sarhoş etmiş.Sonrasini sen anladın."

Bu son cümleyi ağlayarak söylüyordu ve bana sarıldı ben de:

"Ah benim şanssız arkadaşım"demekle yetindim,çünkü ben de çok şaşırmışdım.

Çılgın NavytörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin