Есенна вечер, студ, мрак и силни викове. Както всеки знае, щом излезем от хотел "Балкан" виждаме спрял фонтан от Бай - тошово време и две изчегъртани, от плевенските вандалчета, пейки. Фонтанът - пълен с празни шишета Туборг, на едната пейка захвърлен телефон и полупразно шише от горепосочената бира, а на другата - плачещо момче с разбито сърце. Тао хлипаше, потънал сълзи, и се опитваше да осъзнае какво се случва с него самия, с Крис и с връзката им. Нека ви върна преди 2 дни, за да ви се изясни състоянието на Тао.
Тогава беше една спокойна вечер, младата двойка лежеше на продъненото легло в стаята им в хотел "Балкан". Тао хапваше КУРабийката на Крис (да, точно така. Крис бе направил курабийки), а Дракона я буташе и буташе в устата на Пандата. Всичко бе привидно наред. Малко по-късно Крис, изпотен и вмирисан от страстният акт на ядене, реши да си вземе душ, а това бе перфектната възможност на Тао да провери мъжлето си с кого и какво си чати. Докато врелите капки вода се удряха и стичаха по Крис, Тао намери нещо наистина пикантно за нас и неприятно за него. Дата на последното съобщение бе 08.05.2009 г., а момичето, с което Драконът си бе писал, е Светла Владова. Как така не знаете коя е Светла Владова??? Всеки е ходил да му бръснат главата, заради въшки, при """фризьорка""", която всъщност има само машинка и лозарска ножица и работи в салонът "КрАсОтА и КлАсА", който всъщност не е салон, а гараж с тапети. Е въпросната фризьорка е Светла Владова. Никой не знае дали тя беше поразила сърцето на Крис с цикламеното си червило или с електриково-розовия си потник, но беше ясно, че на 08.05.2009 година бе станало нещо мръсно, нещо позорно, нещо, което не бе библейско. Макар ТаоРис да бяха факт от 2012, Тао не можеше да преглътне, че е имало други преди него. Докато Тао вътрешно се разяждаше, Крис излезе от банята мокър, само по хвалия и с прехапана долна устна, готов за втори рунд ядене на курабийки (да, точно така, Крис искаше Тао да му яде чурчицата). Тао стана, все още бесен, щом чу стъпките на Крис и го уцели с телефона. В окото. И то посиня. И се поду. По-късно дойде линейка, взеха Крис и гнусното му око, а Тао остана сам. И ето. Стигнахме до от където започнахме. Вече втори ден Тао се пропива и спи на пейката пред хотела, чакащ своя любим. Или Светла, за да й изтръгне дванайсетопръстника.