.3.

56 13 0
                                    


Taehyung:

Bir aydır her gece tekrar tekrar gördüğüm rüyanın sis perdesi ne yaparsam yapayım çözülmeyecekmiş gibi. Her gece aynı şey yaşanıyor, ne yaparsam yapayım rüyayı kontrol edemiyorum. Her seferinde diğerinden kaçmaya devam ediyor küçük çocuk.

Ta ki ben ona dönüşene dek.

Çiçek bahçesinin ucunda bekliyorum bana getirdiği çiçeği.Böylece daha önce hiç duymadığım bu koku yerleşiyor hayatıma.

Usulca dibime yaklaşıp ellerini saçlarıma karıştırıyor. Daha fazlasını istiyorum her seferinde, nedenini bilmiyorum ama hayatıma karışsın hayatı istiyorum. Ruhumu okşayan çiçek kokusunu içime çektikten sonra dudaklarına eğiliyorum ve tüm vücudumu uyuşturan tadı kabul ediyorum.

Öpüşümüzde derinlik yok, dillerimiz asla değemiyor birbirine. Sanki dudaklarımızdan çok ruhumuz dans ediyor gibi.

Devam etsin istiyorum ama olmuyor, hep aynı noktada uyanıyorum. Gecenin tam ortasında, odama süzülen ay ışığının altında.

Bir aydır her gece, inatla rüyalarıma süzülen o çocuğu ve Ay dedeyi düşünmeden edemiyorum.

Neden gündüzleri yoksunluk çekiyorum?

Burnum sürekli o kokuyu arıyor ve gözlerim beyaz elbiseli çocuğun gözlerini dileniyor benden.

Gözlerimi kapatıyorum ama fayda yok, yalnızca belirli bir saatte beliriyor karşımda.

Korkuyorum, etkisi azalacak rüyanın. Korkuyorum , benden uzaklaşacak dudakların.

Night Kisser - VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin