Loki
Jemně jsem přejel prsty po jejích hustých blonďatých vlasech. Když jsem se jí podíval do očí, doslova jsem se topil v té azurové laguně. Kdykoliv jsem byl s Elsou, podléhal jsem citům, které jsem nikdy před tím nepoznal. S ní jsem se cítil úplně jinak než se všemi ostatními. Jako kdybych našel svoji spřízněnou duši. Zima nám nikdy nevadila. Tvrdí, že je příšera, já si to ale nemyslím. Stejně tak i ona nevěří, že jsem to, co jsem.
Elsa
Nedovedla jsem odtrhnout zrak od těch jeho malachitových drahokamů. Nevnímala jsem život kolem sebe. To on je můj život. Konečně jsem šťastná. Loki mi pomohl začít od znova. Dostala jsem druhou šanci jen díky němu. Nedokážu si představit život bez něj. Jedině s ním se cítím tak...tak svobodná.
Loki
Naklonil jsem se k Else a chystal se ji políbit, jenže ona byla rychlejší. Přitáhla si mě k sobě, zavřela oči a já ucítil její rty na těch mých. Nechtěl jsem se jen tak nechat dát, a tak jsem zavřel oči a jazykem se dobýval do jejích úst, dokud jsem nenašel ten její.
Elsa
Určitě jsem ho překvapila, ale nadále měl hlavní slovo on. Obzvlášť, když naše jazyky spolu tancovaly, to jsem se mu naprosto oddala. Své ruce si položil na mé svůdné, jak často říká, boky a přitáhl si mě ještě blíž, takže se naše těla dotýkala. Prsty se mi zabořily do těch jeho havraních vlasů. Polibek ještě dlouhou chvíli pokračoval, dokud jsme oba neopustili ústa toho druhého. Dívali jsme se jeden druhému do očí. Jeho blýskavých panenek si nešlo nevšimnout. Lehce se pousmál a já mu úsměv obětovala. Poté mě chytil za ruku a vedl mě do našeho ledového království.