Capitolul 1- Adoptata

449 19 2
                                    

BUNA TUTUROR! ACESTA E PRIMUL CAPITOL! SPER SA VA PLACA! E PRIMA MEA POVESTE, DECI IMI PARE RAU DACA NU VA PLACE :***

(Sophie P.O.V)

Dimineata, toti copiii din orfelinatul ,,Dorcar,, au fost pusi sa se pregateasca pentru ca ,,vin invitati speciali,,! ma intreb cine or fii. In 15 minute trebuie sa ne aliniem...

Liam (Daddy D) P.o.v

In limuzina:

Lo(Louis): Nu inteleeeeeg! Cum sa avem grija de un copil??? de'abia avem grija de noi!!!!

Li(Liam): o sa ne descurcam! Dar de ce varsta o sa fie?

Nial, Harry & Zayn: 12!

Li: Ok,ok!

Lo:Fata sau baiat?

Li,H,Zayn: Fata

Ni: Baiat!

Li,H,Z,Lo: De ce baiat? suntem prea multi!!

Ni: Ca baietii mananca mai mult, Logic!!!!

Li: AM AJUNSSSSSS!

Sophie POV

"Alinierea!" striga directoarea orfelinatului.

Inainte sa ma aliniez insfac o punga de crantanele! I LOVE FOOD!!!!

Si in sala intra... One direction! YEEEEY (sarcasm) !

Niall POV

"Trebuie sa stam uniti!" Spune Liam! Ne'am hotarat ca o sa fie fetita :(( O sa fiu singurul mancacios din casa :(((

Inaintam printre multimea de fete care urla! Mai aveam putin si ne dadeam batuti, dar am vazut intr'un colt o fetita de vreo 12 anisori care nu facea nimic din cate am vazut... "Baieti... uitati'o pe acea fata!" Baietii dau din cap si ne indreptam cu totii inspre ea! cand am ajuns in fata ei ea manca! OMG!

L "buna"

Fetita(F) "buna"

Eu "imi dai si mie o grisina???"

Ea "Nup! E mancarea mea si nu i'o dau nimanui! Du'te si iati"

Eu " OMG! O sa fim cei mai buni prieteni!!!" ii spun ei ! "PE EA O ADOPTAMMMMM!" Le zic baietilor! "Louis, du'te si semneaza actele"

SOPHIE POV

OMG! Tocmai am fost adoptata!

? Pov

Baietii o iau de manute si ies cu ea in lumea pe care nu a mai vazut'o de mult....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Soooo... Acesta a fost primul capitol!!! Scuze ca e cam scurt...

Miss 1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum