douteux

236 20 2
                                    

*okullar başladığı için çok uzun zamandır bölüm atmıyordum şimdiden özür dilerim🖤*

——————————————————————

"....evet arkadaşlar kısaca hayatımızın heryerinde renk vardır renksiz bir dünya düşünmek bile istemem.Beni dinlediğiniz için teşekkürler saygı değer insanlar"

Seokjin doksan derece eğildi ve aylardır çalıştığı konuşmayı bitirmiş oldu.Herkes alkışlarken sanki aynı tempoda onun kalbi çarpıyordu,karmaşık.

Jin heyecanını biraz daha hafifletince seyircileri izlemeye başladı aslında şuan gitmesi gerekiyordu daha bir sürü sunum vardı ama o sanki birisini ararcasına insanları röntgenliyordu.Gözü biraz daha dışarılara doğru kaydığında konferans salonun kapısından elinde kameralı birsini fark etti.Gözlerini iyice o adama dikti inceledi ve kim olduğunu anlamaya çalıştı kamera ona tutulmuş sanki onu çekiyordu.Seokjin iyice gözlerini kısıp bakınca elinde kamera ile kendisini çeken kişinin Taehyung olduğunu fark etti.
Utanmıştı,son kez baktığında Taehyung yerinde yoktu şaşırmıştı ama daha fazla burada kalırsa azar işiticeğini anladı ve yanakları kızara kızara kulise geçti.

Kulisten çıkıp bölüme giderken yanında Yoongi vardı ona ne kadar başarılı ve sanki bir ceo'ymuş gibi olduğundan bahsediyordu,Jin her dakika kafasını sallayıp 'evet' diyerek geçiştiriyordu çünkü şu an onun zihni başka bir konuya odaklanmıştı Taehyung'un onu çekmesi ve o fark edince kaçması...

Sınıflarına girdiklerinde kafasını sıraya dayanamış ve başını montla kapamış bir Tae ile karşılaştılar Taehyung olduklarını anlamışlardı,yerinden.

Yoongi hemen Taehyung'un yanına gitti ve kafasına güzel bir geçirdi.

Yoongi şu son iki aydır Taehyung ile arası çok iyiydi sanki ruh ikiziymiş gibiydi,umursamaz ama duygusal.Yoongi onu ilk gördüğünde sinir olsada şu an seviyordu ama hep Jin'in olmadığı zamanlar yanına gidiyordu çünkü Jin Taehyung'un bulunduğu ortamlarda utançtan yerle bir oluyordu Yoongi hala nedeni kavrayamamıştı.
Taehyung,Yoongi ile arkadaşlık etmeyi çok seviyordu en sevdiği yanı ise birlikte sokak aralarında içip içlerini dökmeleriydi.Hem Yoongi ile arkadaş olunca Jin'i daha fazla görüyordu ama Jin kaçıyordu çünkü aralarında bir olay yaşanmıştı.

Flashback
Bıçaklanan Taehyung yanında ki cüce kız Dami ile babasının ona ayarladığı eve gidiyordu.Dami gelmekte ısrar etmiş ve yine Tarhyung'un kafasının etini yemişti.Bu kıza deli gözüyle bakan Taehyung'un hoşunada gitmiyor değildi.Uzun zamandır neşeli insanlar çevresinde yoktu yada o hayatına sokmuyordu o tarz kişileri ama Dami hem ona yardım etmiş hemde evine kadar eşlik ediyordu.Bad boydu ama vicdanıda vardı (bazılarına karşı).

"Yakışıklı çocuk Taehyung seninde sohbetine doyum olmuyor dilin damağım kurudu gerçekten."

"Saol cüce kız bak az kaldı gelmemize bak ben buraya ilk defa geliyorum bir şey bildiğim Yok.Geliyorsan bana yardım ediceksin."

Dami kıkırdadı."Taehyung...zaten ölsemde bırakmam senyaralısın bu arada anahtarın yoktur o zaman senin"

Taehyung düşündü,Dami haklıydı anahtarsın nereye gidiyordu acaba babası halletmiştir diye düşündü bir yandan ve baba seçeneğini seçerek ;

"Babam adamlarından birini görevli yapmıştır."

"Tamam."

*******

Uzun yolcuğun ardından Taehyung ve Dami'yi çok güzel ve ferah bir ev karşıladı.Ev,müstakil evlerin içinde bulunduğu bir sitede gibiydi ama daha farklıydı.

Anahtar Taehyung'un dediği gibi kapının önündeki görevlideydi.Ev eşyalı ve güzeldi.
Dami Taeye çorba yapmak için malzeme almaya gitmişti.O gittikten sonra Taehyung duş almaya karar verdi.Her ne kadar karnında kocaman bir yara olsada...

Duş Faslı'ndan sonra Taehyung yarı çıplak bir şekilde evi incelemeye başlamıştı çektiği fotoğraflar için gizli bir yer bulmuştu bile.Taehyhng bu düşüncelere dalmışken kapı çaldı kapıyı açarken "cüce kız çok hızlısın "diye bağırmıştı ve kapıyı açmıştı.Kapıyı açtığında elinde bir kutu ile ona bakan bir Seokjin olacağını düşünmüyordu.Aynı şey Jin içindeydi.Jin "cüce kız" kelimesini duymuştu ve evde iki kişi yaşayacaklarını düşünmüştü ilk saniyeden.

"Şey şey ben yeni konuşuma merhaba demek için gelmiştim ama senin çıkacağını hiç beklemiyordum sanırım tek oturmicaksın burada."
Jin'in ağzı bunları söylerken gözü Taehyung'un gelişmiş vücudundaydı,gözünü alamıyordu.Biraz daha inceledikten sonra o vucüdü hak etmeyen bir şeyi gördü ve gözleri doldu.

"T-Taehyung sen bıçaklandın mı?"

"Evet."

"Neden niçin"Seokjin kekeliyordu.

"Senin için."







Işık hızında bir bölüm oldu.

Sınavlarım başladığı inçin bölüm atamazken boş zamanımda hemen hızlıca yazdım zaten aklımda güzel fikirler vardı ama işte yazıya dökmekte güçlük çekiyorduxm^^

Bir diğer konu ise okyucu sayım,sizden rica ediyorum eğer burayı okuyorsanız kitabımı fanfic seven arkadaşlarınıza Öner'in.

Sizi seviyorum,taejin ile kalın.

Love Me Like An Angel | Taejin •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin