Niall p.o.v.
Mii de sentimente se roiau in mine, multa fericire , entuziasm ca voi deveni tata, ca imi voi putea auzi copilul strigandu-mi numele , ca-l voi putea face fotbalist , mai ales fiind rodul dragostei mele cu femeia pe care o iubesc mai mult ca orice, femeia care mi-a redat acea speranta, care m-a facut sa vad viata cu alti ochi in afara de faima. Daca n-ar fi ea, nu stiu ce m-as face.Poate n-as mai fi aici.
Am intrat cu ochii inlacrimati, imbratisandu-mi strans sotia. Era atat de frumoasa, nu pot sa cred ca este doar a mea , nu pot sa cred ca doar eu o pot stranfe in brate, o pot saruta, ea este A MEA. N-am mai stat pe ganduri si am sarutat-o lung ca si prima oara, buzele sale avand din nou acel gust dulceag de capsuni.
-Te iubesc Jade, astazi m-ai facut cel mai fericit barbat dintotdeauna, te iubesc prea mult, iar acum va veni pe lume Niallera sau Niall Jr.
-Vai Niall si eu te iubesc, dar numele copilului nostru va fi Kate sau Neymar
-O sa mai ne gandim lanume, dar totusi din toate numele de pe pamant tocmai Neymar l-ai ales?
-Hey numele baiatului va fi Harold , caz inchis. -a spus hotarat Harry
-Sincer nu suna rau, dar sper totusi sa fie fata, imi doresc sa fie o cantareata.
Dupa 3 ani
Ma uitam pierdut pe chipul palid al sotiei mele , la acei ochi caprui stralucitori care au devenit rosii, obositi, la acele buze care odata erau moi , dulci acum fiind crapate, totusi avand acelasi gust dulceag de capsuni. O priveam trist, disperat de neputinta mea de a o ajuta sa treaca din aceste chinuri, sa o fac sa fie din nou ea. Acel zambet senin s-a transformat intr-un fals ascunzant suferinta , durerea sa vrand sa-mi arate ca este bine, dar nu era. O priveam in fiecare zi cum se stingea incetul cu incetul, cum isi pierdea farama cu farama stralucirea, dar pentru mine tot frumoasa este. Mereu va fi. Totul s-a schimbat dupa ce am aflat acum 6 luni o veste care ne-a schimbat viata .
Flashback
-Jade, esti palida,hai la doctor, de-atatea zile ai ameteli , iar tu nu erai asa.
-OK , dar numai sa-ti fac tie pe plac.
********
-Domnule Niall imi pare rau ca va dau aceasta veste , dar sotia dvs ar cancer.
End of flashback
Atunci am simtit cum pamantul imi cade de sub picioare. Am simtit acel sentiment de neputinta, am simtit ca o voi pierde. Am incercat toate tratamentele posibile, dar nu s-a mai putut face nimic. Ingerul meu se lupta pentru viata de atata timp , e o lupytatoare, a luptat pentru fiica noastra, Kate, pentru dragostea noastra, dar doctorul ne-a spus ca mai are doar cateva ore de trait.
-Niall, vreau sa stii ca eu chiar te-am iubit si te voi iubi mereu, te voi veghea de sus si pe tine si pe Kate. Vreau sa traiesti si sa uiti de mine pentru Kate. Imi va fi dor de tine, nu-mi vine sa cred ca mi-au ramas bun de la tine, ma bucur ca am avut acea dragoste adevarata, nu ma gandeam vreodata ca va fi idolul ,meu. Nu vreau sa te invinovatesti pentru moartea mea,tu ai facut tot ce aiputut, iti multumesc ca nu m-ai parasit la greu, chiar daca acum nu mai sunt frumoasa. Vreau sa-ti multumesc fiindca mi-ai salvat viata de atatea ori, ca ai aparut tu in ea si ca mi-ai luminat-o. Mereu vei ramane ingerul meu. Niall, eu chiar TE IUBESC
-Jade, nu te voi putea uita vreodata, mereu vei fi cu mine, dar te rog nu ma parasi. Nu pot rezista fara ingerul meu, nu poti pleca, NU POTI. Mi-ai adus un rost inlum,e, mi-ai aratat ce e dragostea, m-ai facut un alt om, imi va lipsi zambetul tau, ochii tai,frumusetea ta, vocea ta,diminetile noastre impreuna, saruturile dulci, imbratisarile calde , tu. Te rog nu pleca, eu te iubesc, e tot ce-ti cer, te rog nu pleca.
-Teiubesc Niall!
Atunci si-a inchis ochii pe veci, pielea sa devenind rece, zambetul sau disparandu-i. Am pierdut-o, am pierdut fiinta care mi-a adus fericirea. Un inger a plecat , cat de nedreapta a fost soarta noastră ; cand puteam spune ca eram un barbat împlinit , mi-am pierdut motivul de a trai , am pierdut-o pe ea; cat de dor o sa-mi fie de noi , Kate n-a avut timp sa-si cunoasca mama ; n-a putut sa fie ocrotita de iubirea ei , n-a putut primi imbratisarile sale calde, n-a putut sa-i auda vocea cantandu-i cantece de leagan
Jade; i'm half a heart without you .
Cum voi putea rezista fara tine; fara voces ta; fara zâmbetul tau ; fara iubirea ta.Sufletul meu este distrus , gol, pierdut.Ce-as mai da sa te mai vad inca o data .Te privesc imbracata in rochia ta vaporoasa cu floricele alba, in acel sicriu , nu credeam ca ne vom desparti asa de repede , nu credeam ca vei pleca , ca ne vei abandona.
Adio , Jade!
Desi ca ne vom intalni din nou .Sper , cred, simt.
Hey , in primul rand imi cer scuze pentru intarziere , in al doilea rand imi cer scuze pentru sfarsit, nu m-am gandit ca finalul sa nu fie happy ; dar am vazut de cursnd the fault in our stars.Sper ca v-a placut cartea mea.Lysm
-A
CITEȘTI
Scrisori catre Niall
FanfictionIdolii nostri. Mereu ne dorim sa ii imbratisam, sa le spunem cat de mult tinem la ei. Muzica lor ne face pur si simplu sa cadem intr-un vis adanc, in care nimeni si nimic nu ne impiedica sa fim noi insine. Ea nu isi doreste nimic mai mult decat sa i...