17.rész

190 20 0
                                    




---Jimin szemszöge--

Isten sem tudta volna meg számolni hogy mennyi dolgot vettem a szobámba.... De amikor mar avgy az ötödik boltot jártam egy nyamvadt ágyért kicsit be sokalltam. Mar majdnem fel robbantam hogy sehol sincs olyan agy amilyet el képzeltem mire meg lattam a számomra tökéletes ágyat teljesen bele szerettem a matrac nagyon puha volt de még nem annyira hogy teljesen el süppedjek benne a matrac keret gyönyörű feketére volt festve... Azonnal kerestem is egy eladót aki meg mondta hogy mennyibe fog kerülni és segített nekem kiválasztani az ágyhoz illő ágyneműt is. Fizettem és el indultam haza mivel az ágyat ki szállítják ezért nem volt sok cuccom csak a poszterek és a kissebb díszek. Végig gondolva a dolgaimat egy valamit még nem sikerült el intéznem az pedig az volt hogy minden képpen be szeretném kereteztetni az első képünket Kookal...

Amúgy ő azóta nem keresett de nem érdekel számomra ő egy nagyon fontos személy és az is marad

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Amúgy ő azóta nem keresett de nem érdekel számomra ő egy nagyon fontos személy és az is marad. Gyorsan végeztem a kereteztetéssel nem is voltak sokan előttem meg hamar meg is csinálták. Mar nagyon vártam hogy otthon legyek nagyon el fáradtam de a java majd csak akkor jön ha holnap meg hozzák a cuccokat és végre be rendezhetem a szobám.

Mire haza értem a házban mar égett a villany amiből azt szűrtem le hogy anyáék már haza értek. Mikor be értem a házba még le se vett a cipőmet de anyám már szinte futott hozzam...

-Hol a fenében voltál eddig? - ordította mint egy idegbeteg... Mondjuk.... Hagyjuk...

-Te mondtad hogy választhatok szobát választottam és vásároltam. Nem mondtad hogy nem mehetek el sehova meg amugy is ide rángattok erre itthon se vagytok mire jövök... Azért kössz.

-Jaj... Nehogy belehalj meg különben is nem mehettél el otthonról örülj hogy ide el jöhettél egyedül. És csak mondom hogy most te is munka ügybe vagy itt szoval ne vitázz. Holnap el mondok mindent most pedig menj pakolj ki.

-De csak holnap hozzák meg az ágyamat meg mindent.....

-Gondoltam hogy az üres szobát választod.... Addig aludj valamelyik másik szobába. Én az én szobámba leszek ne zavarj.

Ezzel fel is ment a szobájába... Huhh..... ''Ne zavarj'' nem is akarok. Chhh... Fel mentem az egyik szobába abba a bordó hánynifogszhabelépsz izébe és ledobtam magam az ágyra és magam mellé tettem a telefonom ami hirtelen egymás után háromszor hangosan csippant majd el hallgatott... Ki a fene zaklat ilyenkor?

Sziasztook!! 💕💕
Itt is lennék az új résszel kicsit sok időbe telt de itt van... Reméllem tetszett a rész ha igen jelezzétek. 😘😘




👆👆

Ilyen amikor nem tudok mit írni ide lentre... 😂😂😂

Ha együtt lehetnénkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora