konco anyar

98 41 7
                                    

introduksi

Hi, jenengku elvina barwin callysta, sampeyan bisa nelpon vina. Aku umur 13 taun. Aku manggon ing Jawa Timur, sabenere ing kutha Batu. Saiki aku kelas 1 SMP.

**********

Kring ... kring ..., weker dadi mati ing jam 6:00 esuk. Vina tangi panase. "OMG aku kasep".

Ing wayah esuk iki, Vina bakal mlebu sekolah anyar dheweke, dheweke bakal melu ing kegiatan MOS ing sekolah anyar dheweke, nanging dheweke lali yen dheweke kudu sekolah ing jam 6:30 esuk.

Dheweke siap kanggo siap sekolah anyar .
"Vin ... ayo mangan dhisik". Ordo ibuné.
"Ya, bu.... ngenteni suwe, aku isih ngganti iki". wangsulane vina saka kamare. "Carane teka isih ganti, wis jam 6:15 iki". Said ibune. "Apa ..., iku 6:15 esuk, bener cepet". Jawab Vina karo surprise.

Sawisé iku, dhèwèké mlayu budal sekolah dhèwèké kanthi rasa agitasi sing nyedhèk marang atine.

nalika dheweke teka ing sekolah, Vina ora kasep, nanging yen dheweke teka luwih saka limang menit, dheweke bakal kasep.

"Alhamdulillah, ora kasep". Said vina.

Sawise kuwi, Vina ketemu karo cah wadon sing ayu banget, dheweke jenengi Sri. banjur Vina dadi kenalan karo Sri.

"Halo, jenenge kowe sopo". takon vina.
Sri njawab, "jenengku Sri, sampeyan".
"jenengku vina". Jawabane.

Sawise ketemu, dheweke langsung menyang kamar MOS.
nanging, sawise loro padha mlebu, padha ora bisa bebarengan maneh, amarga ana klompok sing wis disusun dening presiden dewan mahasiswa (KETUA OSIS).

"Ya wes ben, awake dhewe ora bisa bebarengan karo klompok iki, nanging, muga-muga bisa dadi kanca sekelas nalika tekad kelas" ujare Sri.
"Amin....". Jawab e vina.

ing klompoke vina. Vina uga duwe kanca anyar, nanging salah siji kanca anyare dheweke banget ala, dheweke jenenge wati.
Karaktere seneng ngina wong sing ora seneng lan tansah milih milih kanca.

Nalika vina maca tugas kelompok, lan vina mung salah siji tembung.
wati ngomong, "kowe ora bisa maca".
Vina mangsuli "ya wes sepurane".

Sawise kabeh tugas sing diwenehake dening guru rampung, ana panggilan kanggo sholat (adzan). Kita diparingi ndedonga Dhuhur ing masjid sing mung 20 meter saka sekolah.

Vina uga diundang menyang Masjid kanthi Sri. "Sri, ayo menyang Masjid."
Dheweke uga njawab "ayo".

Pandonga rampung, kita bali sekolah lan siap mulih.
Sawise kita teka ing kelas, kita langsung ndedonga lan mulih.

sasampunipun bocah-bocah ing kelas metu, aku ngajak Sri kanggo dolen bareng sawise mulih sekolah

"Sri ..., sakwise sekolah, ayo dolen bareng". Ngajak vina".
Sri mangsuli "ok ..., siap wes, nanging wektu apa, neng ngendi
Vina mangsuli " jam 1:00, lan padha ing ngarepe pos rt 5, rw 11.
Sri njawab. "ooo, ya ws, teka engkas ya".
Vina njawab. "Ok".

*Aja lali nunggu bagian sabanjure crita iki yo.., and ojo lali vote😂*

Number One In Java SchoolTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang