1. rész Az én ,,nyomorult, istenverte'' életem:)

274 20 8
                                    

Kiskoromban tényleg Oka Ruto voltam, mert folyton a sötítben voltam, utáltam majdnem mindenkit, (antiszociális voltam).
És a legfontosabb: olyan kibaszottul félénk voltam, mint az a pók akit napok óta próbálnak lefújni Chemotoxxal.
Best hasonlat evör lol

× Roleplayer ×

De most én vagyok egy többnyire kurva fontos ember Ayano Aishi (Yandere-chan) életében. Kurvasokszor ellenem fordult már, mer az a csicskagyerek azt hiszi rivális vagyok. De segítséget kapok egy bizonyos ,,embertől'' aki valaha a családom tagja volt (ami azt jelenti, hogy nem mondom el mit jelent, mert egy bizonyos ember azonnal rájönne a kurva titkomra. De előbb-utóbb úgyis rájön...kb öt perc múlva fog leesni neki.)

A Csiáktanács tagjai a barátaim (,,Sittes'' Shiromi Torayoshi és Aoi Ryugoku)

Ayano Aishi visszatért az iskolába.
Ki kéne nyírni azt a csajt, mert vagy én, vagy ő. És én élni akarok, bazdmeg!
De kurva nehéz lesz, mert ott van neki Info-chan, meg EZEÖCCÁ féle fegyver.

Az istentuggyahanyadik héten az apám nem engedte hogy suliba menjek Ayano miatt.
De közben a faszgyerek munkához látott. Elkezte sorra megölni a diáktanács tagjait.
Amint megkaptam a hírt elvitt a szívfasz. Miért nem vagyok ott hogy segítsek?
De kurva életbe, bazdmeg, mit vétett neki a diáktanács?
És a fő kérdés: Mit vétettem neki én?

Yandere Simulator Secret DocumentsWhere stories live. Discover now