VOJTA
Dneska mají přijet kluci ze skupiny Mirai.
Budou si vybírat, kdo s nimi vystoupí na jejich největším koncertě a já doufal, že si vyberou holky.
ANET
Od pěti jsem se jen převalovala a přemýšlela, co mají kluci v plánu.
Hodinku jsem to vydržela, ale pak mě napadla procházka.
Vyšla jsem a zrovna přijíždělo nějaké auto.
Neřešila jsem to.
Po chvíli mi to nedalo a já se podívala, kdo z něj vylezl.
Byli to kluci z Mirai a mě napadlo, že ten včerejší proslov kluků s tím bude mít něco společného.
Asi je budu pozorovat.
Opravdu šli ke klukům do chatky a já se vydala k vodě.
Když jsem došla, ozývaly se z lesa nějaké hlasy.
Přišlo mi to jako kluci.
Po chvíli vylezli a moje domněnka se potvrdilo.
"Co ty tu?" Lekl se mě Luky a já se na něj podívala.
"Procházka." Řekla jsem a sedla si na molo. Kluci se přidali.
"Proč tu vůbec jsou?" Zeptala jsem se Vojty šeptem a on se na mě usmál.
"To je tajemství." Řekl důležitě a vyplázl jazyk.
"Že budou na dnešním vystoupení?" Řekla jsem a on přikývl
"Vím, že hledají někoho na koncert, ale co dělají tady?" Zeptala jsem se ho a on se na mě podíval.
"No, hledají. Tady. A ty přestaň vyzvídat, špionko." Řekl a začal se smát..
"To jsem prostě já." Řekla jsem a vyplázl a na něj jazyk.
"Holkám to řekni, ale zbytek nic vědět nebude." Řekl vážně a já přikývla.
"Mělo by se vyjít. Za dvacet minut je snídaně a máme to akorát." Řekl Chris a my poslechli.
Kluci celou cestu blbli a já se jim smála.
"Kde jsi sakra byla?" Ozvaly se holky, když jsem se vrátila do chatky.
"U vody. Něco vám řeknu." Řekla jsem a ony se na mě podívaly.
"Tak povídej." Řekl Pája zvědavě a já se nadechla.
"Jak je to dnešní vystoupení. Přijeli Mirai a budou si vybírat na nějaký koncert. Takže musíme být dokonalé." Řekla jsem a holky se usmály.
"To jsme vždy." Řekla Klára.
"Hele, měly bychom jít na snídani. A za dvě hodiny vystoupení." Řekla Peťa a my ji poslechly.
Po snídani jsme se začaly připravovat a naposledy zkusily písničku. Nakonec jsme si vybraly Rockabye.
Při oblékání jsme dělaly blbosti.
ČTEŠ
Láska z tábora /w SEBASTIAN, Vojta Drahokoupil a Ondřej Havel (CZ FF)
FanficV příběhu se holky dostanou na hudební tábor, na kterém bude i Sebastian Navrátil a Vojta Drahokoupil. Co se stane, když se tam objeví ještě Víťa, který okouzlí Páju? Co se stane, když se... Sebastian zamiluje do Kláry? Vojta zamiluje do Anety? Ví...