Žijeme v 21. storočí a dnes už je možné všetko. VŠETKO!!!
Ja osobne mám najväčší strach zo zombie-kov. Niektorí určite videli seriál The Walking Dead (mám z toho ešte stále nočné mory), alebo iný film, či TV seriál o zombie-koch. Ak by teda niekedy nastala táto apokalypsa mám pre vás niekoľko odkazov: 1. Ak sa stanete jedným z mŕtvych, tak ma prosím nezabíjajte (aj keď to vlastne nemôžete ovplyvniť). 2. Ak ešte stále budete žiť, zoberte si do ruky ťažký predmet. 3. A nakoniec, prežite. Poprípade ma zachráňte.
Keby niekto náhodou nevedel ako sa zbaviť zombie, tu nájde návod. Hor sa na to, aby sme aj po ďalšie generácie mohli ničiť túto planétu.
Nejaký vedecký tím, pravdepodobne z Ameriky tvrdí: Ak by naozaj existovali zombie, ich útok by zničil celú civilizáciu. Jedinou šancou ľudí by bol rýchly, agresívny a opakovaný útok.
Ďalší vedecký tím modeloval útok zombie s použitím domnienok z populárnych zombie filmov. Prišli na to, že jedinou šancou pre ľudí je udierať ich silno a udierať ich často. Základom je skoncovať so zombie rýchlo alebo sme vo veľkých hovienkach.
Vedci došli k záveru, že zombie vy mohli ovládnuť mesto za tri alebo štyri dni. A to povedali americký vedci. A pravdepodobne hovorili o amerických mestách. Teraz si to predstavte u nás na Slovensku. Väčšina miest by bola ovládnutá za deň, ak nie menej.
Takže sme sa naučili, že treba udierať do ich mäkkej hlavy, dokým ju nepremeníte na zombie-smoothie. Ja osobne by som odporúčala nejakú kovovú tyč, možno nejakú palicu. Len nech je to dostatočne silné na vyrobenie smoothie.
Ďalej je potrebné, aby sme sa ich zbavili čo najskôr, inač proti nim nemáme šancu. Jeden zombiek je ako tak v priadku, ale celé stádo? To už je iná hororová rozprávka.
.
.
.
.
.
.
.
.
Prajem vám veľa šťastia pri prežití. =D S velikánskou láskou JA. =D
(btw má tu niekto rád pieseň zombie od The Cranberries? R.I.P. Dolores)
YOU ARE READING
Yayx
RandomTu sa budú nachádzať ugh nazvyme to random vecičky. Od zaujímavostí, faktov až k nejakým radám etc. Vítam vás ľudkovia =D.