Tek tarafli ask..

243 7 2
                                    

Evet sabah oldu . Gece dusunmelerim sona erdi . Hic aklimdan cikmadigi yetmezmis gibi geceleri daha cok aklima geliyo daha fazla asik oluyorum . Onun bundan haberi yok . O yasiyo hayatini ohh ne guzell. Acaba hic dusunuyomudur lan bu erkekler ?? Acaba bize asik olanlar varmidir yada hic aklindan cikmadigimiz bir kimse.. Sacma demi ?? Hani hep erkekler kizlarin pesinden kosardi ya , hani artik onlardan zor bulursun . Artik sanki devir degisti kizlar sevdinin pesinden kosuyo . Mesela kucuk ornek ben . Sevdigime kavuscam diye yapmadigim bisey kalmadi .Herseyden habersizdi . Sirf ona yakin olmak icin ondan once cevresiyle yakinlastim . Bide okulda ben bu cocugu haberi olmadan takip ederken onunde yere dustum . İste o an zaten rezillik tavan yapmisti . Cocuga bakiyorum gulcek ama ayip olcak diye gulmuyo , ben dicem " gul gul icinde kalmasin " o zama da bana ayip olcak . Sonra bunlar futbol oynarden benim tam popoma top geldi bi rezillik de burdan her neyse bende " ah kicim " diye o anda bagirmisim e tabi isin dalgasi dustum mu dillerine taklitimi yapip duruyolar . Neyse iste faceden bi gun mesaj geldi , baktim ondan mesaj onu gormemle sandalyeden dusmem bir olmustu. Sonra bu benden numarami istedi bende hemen verdim sonra biz bunla konusmaya falan basladik yakinlastik  yakinlasmaz olsaydim keskee . Sacma ama cocukla taniscam diye kardes olduk bi anda . En kotusude bu zaten . Artik her sey bok olmustu zaten . Ne yapabilirdim ki ? Bana kardesim diyodu artik . E sevdigimide soyluyemezdim , bende kardes dedim artik ne yapayim . Onuda demez olsaydim . Daha da yakin kardes olduk mu olduk. Bu sefer iki yonluydu , kardes ayagina ben onu goruyodum mutlu oluyodum , diger yon de artik kardeslik araya girdi nahh onunla sevgili olurduk . Bana kardes diye ciktigi kizlari falan anlatiyo , gelde deli olma simdi . Biseyde yapamiyosun cocuk beni cok yakin arkadasi saniyor . E tabi bende dediklerini dinliyorum akil veriyorum falan daha yakin oluyoruz bu sefer tammamen boku yedim derken bana bi gece cikma teklifi etti e bende hic dusunmeden kabul ettim e napsaydim 2 yillik askimi geri mi cevirseydim . Sevgili olduk falan derken diger gun ayrildik . Ben okulda onu gordum 1 gun cikmamiza ragmen gozunun icine bakarak agladim . Sonra bana neden ayrildigimizi aciklamaya kalkti . Megersem ayrilma sebebi kardesken daha iyimis . Sanki dalga geciyo ya, ben onu ozledim diye salaktan mahallesine gittim onu gordum rahatladim  . Ama tabi bunlarin olmasina ragmen yinede onu sevdigimi anlamiyo . Aslinda artik salakmi diye dusunmeye bile baslamistim ya . Gidip karsisina tokati yapistirip seni seviyorum lan diyesim vardi Tum erkekler boyle zaten . Asklarin kiymetini bilmiyolar . Zaten bilseler boyle olmaz . Artik hersey terse dondu kizlar herzaman daha asik oluyolar . Ask gozu kor eder dediklerinde inanmazdiim ama artik sonuna den inaniyorum . Sanki bu dunyada ondan baska hic yakisikli yokmus gibi geliyodu bana . İste tam da bu tek tarafli ask . Sevdigin seni takmasa bile sen onu her turlu sevmen . Habersiz ask tir iste bu ,sevdigin bilmese bile her turlu sevmen . Askindan ufak olaylara ragmen vazgecmememen . Her ask ilk bakista baslar falan derler ya hani , tamamiyla dogru . Ben oyle asik oldum , ama tek tarafli asik oldum . Her ask karsilikli diye bir kural yoktur . Zaten sevgililerde bile herzaman daha cok seven vardir . İste benim bu olaylarim gibi bi cok kisinin olaylari var . Ha simdi sonunda ne mi oldu . Artik konusmuyoruz bile . Ama yine habersiz asigim ona .. Askimdan siirler yaziyorum artik . Gunduzleri her insan eylenerek falan sevdigini unutmaya calissa bile  , geceleri hersey aklina geliyo insanin . Serit gibi gozunun onunden geciyo , daha cok gaza geliyo insan  sanki seytan diyoki git  gec karsisina sov sulalesine "seni seviyorum" de yapis dudagina , op kac . O ne guzel bi duygu olur varya ne guzel . Bir kiz olarak "asigim lan deli gibi "diyesim var. Komik olur biraz ama napcan iste askin kolesi oldun artik elinden bisey gelmez . Neyse gece artik onu dusunurken uyuya kaldim , ohh rahatladim uykuda aklima gelme artik hicc , dedim demez olsaydim ruyamda goruyom lan . Uykuda bile rahat yok . Goz ucuyla baktim sabah olmus , oh be sonunda bugun hic aklima gelmicek cok mutluyum derken onu aradim yanlisllikla , hemen kapattim bi  baktim telefon caldi o ariyo ne yapcam anlamadim bi o yone gidiyom bi yone . Actim kekeliyom sevincten , yine rezil oldum kahretsin .. Artik ben bile biktim bu durumdan , mal gibi oldum lan , soyle soyleyim . ASK İCİN HER SEY YAPİLİR , TEK TARAFLİ ASK İCİN ELİNDEN GELEN YAPİLİR , HABERSİZ ASK İCİN SADECE SALAK GİBİ KENDİ KENDİNE SEVERSİN..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Habersiz AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin