SALVATS, O POTSER NO??

350 22 30
                                    




No sabia que fer si total estàvem perdut en mig de l' espai.

De sobte vaig veure una bola que semblava que tenia illes, aigua,...ERA LA TERRA!!!!!! Per fi estàvem salvats! Vaig posar els motors en linea recte per arribar allà.

A mesura que ens anàvem apropant els països eren diferents ,UN MOMENT, ALLÓ NO ERA LA TERRA!! Vaig intentar parar els motors pero ja no es podia cancel·lar. Una vegada a dins de l'atmosfera, la nau es va començar a desintegrar, el meu company i jo ens vam llançar de la nau amb paracaigudes. Vam aterritzar a la vora d' una platja, l' aigua semblava potable i l' aire es podia respirar, llavors em vaig fer una pregunta: era una terra duplicada? Però allà semblava deshabitat, no es podia veure cap construcció.
Vam entrar al bosc, i es podia veure els arbres que eren més grans,UN MOMENT HAVÍEM TORNAT TEMPS ENRERE,ESTÀVEM A LA PREHISTÒRIA!!! Estàvem espantats, primer de tot vam anar a buscar les provisions que ens havíem endut del coet. Una vegada havent agafat les provisions ens vam endinsar al bosc.

No es podia diferènciar cap camí, així que vam haver de anar fent camí el pas amb els peus (aixafant les plantes, ho sento).Vam arribar a un llac un hi havien uns peixos bastant grossos, ens-hi vam apropar i, si que eren grossos, vam beure d' aquella aigua, estava bona així que vaig omplir la meva cantimplora. Seguidament el Ric em va cridar per anar a veure que havia passat allà. Resulta que hi havia una cosa marevellosa, una familia d' esquirols amb dos esquirolets petitonets estaven bebent.

Sento un soroll pel meu darrer, m'agafa neguit li explico a en Ric, ell es prepara amb un pal per qualsevol cos que hi pogui haver-hi. Avancem i resulta que eren uns focs blaus, però alló no era de la prehistoria, era un altre Terra però diferent. Llavors en Ric em va preguntar:

- Com li podem dir aquest planeta?

I jo li vaig contestar:

-Piripyat.

A ell li va semblar bé. Així vam posar la bandera de Estats Units a prop del llac, i tot seguit ens vam dirigir una altra vegada cap a la platja i allà ens vam estar mirant La platja, les onades com anaven i venien.
Al cap d' una estona vam veure una balena amb ales? Semblava un altre animal extrany del Piripyat.

Nota del autor:
Siusplau comenteu si us a agradat per així continuar escrivint més ràpid. 😊

SPACEWhere stories live. Discover now