6. NE ZNAŠ KOLIKO JE ŽIVOT KUČKA

1.3K 83 1
                                    

DIEGO RAMIRES

Moja majka.... Od svih pitanja morala je da pita za nju. Pogledao sam ka Heleni koja je spavala bila je tako lepa. Zaključio sam da ja uopšte nisam za nju. Ja sam vam navodno savršen, ali u ovom svetu savrsenstvo ima toliko grešaka. Ona je ratoborna mala devojčica. Ona je samo jedna devojčica.... Koja još uvek toliko toga ne zna o životu...

Moje misli je prekinuo Danijel došao je sa gumom u ruci. Izašao sam da mu pomognem da je stavi.

,,I šta se dešava?''

,,Ništa! Ako misliš na Helenu spava'' - Odgovorio sam mu oštro

,,I treba da prespava da ne vidi kako joj je verenik nadrndan i kako ne zna ni gumu da stavi!''

,,Izvini''

,,I šta je bilo?''

,,Moja nazovimo je ''majka'' se desila!.''

,,Tražila te je?'' - Odmahnuo sam glavom

,,Nego?''

,,Dotakao sam tu temu sa Helenom''

,,Oho... Jesi li joj rekao?''

,,A zašto bi?''

,,Upravu si možda vremenom...''

,,Ne želim da se venčamo!''

,,Zašto, i da li znaš posledice ako to neuradiš!?Ako je i nešto rekla sigurno je pijan....''

,,Nije to ona je previše nevina za mene, ona ume da se svađa ali dete je.... Ona nije spremna za o što ja mogu da joj ponudim. Njoj treba princ a ne osoba kao što sam ja...''

,,Ouuu. Smatraš je detetom?''

,,Unekim trenucima imam osećaj da zna kakav je živo kučka, ali onda samo u jednom trenutku vidim dete koje ne zna šta je zivot i... Ne znam možda preterujem?''

,,Možda.... Ali zasigurno znam da se nećemo pomaći odavde ako već neskinemo ovu gumu i stavimo drugu'' - Rekao je to pošto smo očigledno nas dvoje bili nesposobni da to uradim jer već jedno dvadesetak minuta skidamo gumu

,,Odustajem!'' - Bacio sam kljuc

,,Šta to radite!?'' - Čuo se pospani glas iz auta

,,Idemo Danijelovim kolima!'' - Došla je do mene i počela da se smeje

,,Nemoj mi reći da ne znate da zamenite gumu?'' - Ćutali smo

,,Vi to ozbiljno??'' - Pitala je a kad je svatila da je ozbiljno još više je počela da se smeje

,,Ja ću, daj mi to''

,,Ma kako ćeš ti....'' - Nisam ni završio rečenicu prekinula me je

,,Stani i uči''

Nakon desetak minuta sama je zamenila gumu i stavila drugu koda je to najobičnija stvar na svetu. Danijel i ja samo se samo pogledali, pogledom koji znači ,,Jel me zezaš?''

Nakon par minuta krenuli smo. Bila je pospana, pokrila se mojim duksom i nedugo i zaspala. Kada smo došli do mog stana. Bilo mi je zao da je budim pa sam je poneo i stavio u moj krevet. Što bi značilo da ja spavam na kauču. Ovo mi je prvi put u zivotu da jedna žena lezi na mom krevetu dok ću ja morati da se polomim na kauču.

HELENA KING

Budim se. Jutro je... Gledam oko sebe očigledo ovo nije moja soba. Setim se da sam zaspala u autu. Što bi značilo da je  ovo Diegova soba. Pogledal sam u sve moguće uglove da se uverim da nema kamera. Nije bilo! Nakon toga sam počela da pregledam sobu. Iza slike sam pronašla sef ali bez opreme ne mogu da ga otvorim. Došla sam do kompijutera i taman kad sam krenula da ga otvorim čujem kucanje na vrata. 

Brzo sam krenula ka vrtaima i otvorila ih. Te sam ugledal Diega.

,,Budna si?'' - Bio je iznenađen jer sam već ustala bilo je 6 i 30. 

,,Da'' - Navikla sam da se budim u to vreme zbog svog posla

,,Oćeš nešto da pojedeš?'' - Klimnula sam glavom a onda smo došli do kuhinje

Imao je poprilično veliki stan. Kuhinja je bila takođe prelepa ali nije kuvao sam imao je pomoćnicu. Stariju ženu. Pitam se koliko dugo radi za njega? Da li je možda neki porodični prijatelj.

,,Treba li vam pomoć'' - Upitala sam ljubazno i ako sam svesna da u ovoj kuhinju mogu samo više da odmognem. Nije da ne znam da kuvam samo u bilo kojoj drugoj kuhinji a da to nije moja.... Pa ukratko ta kuhinja doživi kabumm.

,,Ne hvala''

,,Mogu bar sto da postavim?''

,,Već sam postavila'' - Nasmejale smo se jedna drugoj

,,Ovo je prvi put da je neka devojka u stanu i da oće da mi pomogne''

,,Pretpostavljam da je samo jedna kao ja?'' - Rekla sam to te namignula. Nakon toga obe smo počele da se smejemo mojoj neskromnosti. A onda su do nas došli Diego i Danijel.

,,Vidim da je ovde veselo?'' - Okrenula sam se. Ne znam da li je do mene ali hipnotisana sam plavim ocima. Jedva sam uspela da se iskontrolišem da ne  buljim u njih.

,,Da jeste...'' - O bože čini mi se da nisam sva svoja, mislim da je do alkohola

,,Helena jesi li dobro?'' - Danijelov glas i njegove oči? Ne nisam dobro

,,Ne uopšte nisam dobro...'' - Fak! Šta ja to pričam.. Došao je do mene i uhvatio me za ruku.

,,Jel ti dobro?'' - Pa odalji se od mene pa ti možda i kažem

,,Ma odbro mi je!'' - Odaljio se od mene. Videla sam da Diego samo gleda u mene upitnim pogledom. Zatim sam otišla iz kuhinje pošto ni sama ne znam šta mi se dešava.

,,Helena posle doručka mogu te odvesti u stan! Koji sam sigurnan nije blizu šume!''

,,Pa ti slušaš pijanu devojku, šta da ti radim!'' - Sad još i ti

,,Diego mogu nešto da te pitam?'' - Stojala sam veoma ozbiljno, ali ono što sam ga pitala sebi ću nabijati na nos godinama

,,Izvoli?''

,,Jel Danijel ima devojku?''

#Još jedan deo. Nije ih bilo duže vreme ali već nedelju dana ne ustajem iz kreveta uhvatila me prehlada. :)


Photography 🔚Where stories live. Discover now