Već jako dugo se nisam mogla opustiti uz Aresa. Nažalost pozivi nisu prestajali a Ares je bio sve bliži ludilu.-Ljubavi idem danas na sastanak.-rekao mi je oblaćeći košulju.-Kakav sastanak Ares? Pa nisi bio na poslu nekoliko mjeseci.-bila sam začuđena.-Gle što god se danas dogodi ti moraš biti hrabra zbog naše bebe.-govorio mi je Ares privlaćeći me u zagrljaj.-Ares o čemu ti govoriš?-uspanićila sam se.-Volim te.-poljubio me je. -Maleni moj cuvaj mamu.-spustio se do moga trbuha i rekao je.-Ares?-počela sam plakati. -Vjeruj mi ovaj teror danas završava.-rekao je a od se odvojio od mene. Krenula sam za njim kako bi ga zaustavila ali su zaštitari izašli ispred mene i zaustavili su me.-Aress vrati se!-derala sam se za njim a on je sjeo za auto i uputio mi zadnji pogled prije nego li je upalio auto i otišao.
Ostala sam na podu plaćući.-Diana što se događa?-prišao mi je Aresov otac zabrinuto.-Otišao je.-i dalje sam neutješno plakala.-Kamo je otišao?-uspaničarila sam i njega.-Otišao se suoćiti s njim.-plakala sam. Aresov otac me je odveo u boravak kako bi se smirila. A kada sam se smirila sve, od početka.-O Bože djeco što nam niste to prije rekli?!-oboje su se uplašili.-Ares jednostavno nije htjeo reči da se ne brinete.-rekla sam.
-Moramo na policiju.-rekao je Aresov otac. Nakon poziva je prošlo pola sata a naša kuća je bila puna policije i njihove opreme.-Gospođo smirite se pronačičemo ga.-govorio je jedan od policajaca.-Ja sam kriva.-naravno da sam sebe krivila. Hodala sam napeto po kući. Bila sam tako nemoćna, nisam ništa mogla napraviti. Svaki put kada bi netko pozvonio na vrata pomislila sam da se radi o Aresu. No od njega nije bilo ni traga ni glasa.
Uskoro je na naša vrta ponovno netko pizvonio.-Tko je?-upitala sam kada su se vrata otvorila.-Gos.Diana?-ušao je poštar u kuću.-Da ja sam-rekla sam i prišla sam mu.-Ovo je za Vas.-dao mi je kovertu. Odmah sam otišla i otvorila je. Unutra sam sam našla jednu bijelu ružu. I pismo. Inspektor je rekao da na glas pročitam pismo.
"Znam da ti je sada sigurno veoma teško. Ne samo tebi nego i svima. Ali ja vas želim vidjeti s osmjehom na licu. Uz osmjeh odgajaj našu bebu. Pričaj mu o našim zgodama i o našim svađama, ali mora znati da sam te oduvjek volio, više od svoga života. I zbog toga sam morao ovo poduzeti. Tata ne brini znam za tvoju tajnu o mojoj majci. I ne brini volim te, i svjestan sam da si samo želio najbolje za mene. Volim vas..."
Završila sam s čitanjem.-Što,što znaći ovo, zašto je ovo napisao?-bilo mi je jako loše. I sama pomisao na to da mu se nešto dogodilo,pozlilo mi je. Onesvjestila sam se. Od kad su me smjestili u sobu nisam ni izlazila iz nje. Stalno sam plakala. Znam da to šteti bebi i zbog nje se pokušavam suzdržati. Ali ne mogu. Pala je večer. A policija i dalje nije mogla naći nikakv trag za njega. Jedino što su otkrili je da onaj dan kad je Ares se išao riješiti tijela u onome crnom đipu je neko sjedio. Ta osoba je sve vidjela.
Ali nisu našli kome pripada taj đip. Netko mi je pokucao na vrata sobe.-Jesi li dobro Diana?-upitao me je Aresov otac.-Imali kakvi vijesti?-upitala sam nadajući se.-Nažalost nema.-rekao je žalosno.-Moraš nešto jesti.-rekao je davajući mi juhu.-Nije mi ni do čega.-kažem, no ipak sam uzela. Baš zbog bebe. Sjeo je uz mene. Prije nego li sam stavila žlicu juhe u usta začulo se zvono na vratima. Nisam ni sekundu čekala odmah sam sišla dolje. Kada sam sišla vidjela sam Detektiva stajao je i nešto je govorio ukučanima. A kada sam ušla u boravak svi su gledali u mene.
-Diana slušaj...-krenuo je polako zagrliti me Aresov otac.-Što se događa?-upitala sam, noge su mi se tresle.-NEMA MOGA SUNA VISEEEE!!!-Odjednom se oglasila Aresova pomajka. Pogledala sam u Detektiva.-Što, zar ste ga našli, dobro je zar ne?!-počela sam navlačiti sve policajce da mi kažu nešto.-Našli smo samo njegovo tijelo...-rekao je jedan od policajaca. -Neeeeeee!!!!Ares je živ...Aresss,!!!!!-pala sam na pod imala sam osječaj da će mi srce pući. Nisam ni disati mogla....Svi su se odmah sletili oko mene.-Diana, što se tiće ubojice policija ga je upucala.-rekao je Detektiv pokušavajući me smiriti... no sada nemam volje ni zaćim. Ovaj bolan plać nisam mogla zaustaviti...nije mi bilo dobro....
----------------------
😔
KAMU SEDANG MEMBACA
🤵🏻GAD I STUJARDESA👩🏼✈️✔
RomansaRuka u ruci...beba na putu...greske iz proslosti...ali uzitak i sreca ...