Kız çok güzel be. Meraktan kudurun.
Ve kızı öğrenmeniz için son 3 bölüm şimdi biraz ben gidip kudurayım
...
Kafama kısa süre önce kendi saçlarımdan yaptığım sarı peruğu taktım. Evet kısa süre önce saçım sarıyken kestirip peruk yaptırdım sonra ise saçımı boyattım. Bence mantıklı sarı halini isteyince peruk takıyorum
Çok zekiyim.
Aşağıya inmeye başladım. Evet kendim gideceğim nereden bilebilir ki kendim mi gittim birini mi gönderdim. Of yine zekiyim.
Yüz kaslarımı gülmemek için sonuna kadar zorluyorum. Çünkü bir yerden izliyorsa güldüğüm gibi hediyenin benim olduğunu anlar.
Somurta somurta gittim. Paketi aldım tam arkamı döndüğümde birine çarptım "Aaaağh. Sen kimsin be?" Diye bağırarak sinirle kaldırdım kafamı. Karşımda Deniz'i görünce göz devirdim.
"Anonim kim? Göstersene bana onu? Nasıl biri? Güzel mi? Kalbi güzel mi? Fiziği nasıl? Benimle dalga geçmiyor değil mi?" Hemen çocuk gibi soru sormaya başladı. Az önce kutuyu aldığım koltuğa oturdum. Hemen yanıma yerleşti.
Fiziği nasıl? Bu ne biçim soru lan? Erkek değil mi al işte.
"Söylesene?" Diye sitem etti. "Malsın" dedim. Şaşırmadı "Biliyorum." İnsanın kendini bilmesi güzel tabi.
"Sence ben anonim olan birini ifşa edecek kadar kalpsize mi benziyorum?" Dedim tek kaşımı kaldırıp. Kafa salladı "Ben zaten neden sana soruyorsam. O isteyince gösterir kendini. Sarı çiyan seni." Diyip kalktı koltuktan ve gitti.
Sizce neden birini göndermedim. Çünkü o salağın böyle sorular soracağını biliyordum. Birini göndersem hemen beni gösterirdi. Eminim. Çünkü çok yakışıklı pezevenk bir göz kırpsa herkes düşüyor çocuğa. Neyse yan yana oturduk en azından.
Kutuyu açmak için çatladığımdan. Kutuyu alıp kalktım koltuktan.
...Deniz'den devam...
Yemekhaneye girdiğimde bizim tayfayı aynı yerde gördüm. Zaten hiç ayrılmıyorlar ki. İşsizler ya
"Hayret siz nasıl gelirdiniz?" Dedi Doğaç. "Ne var lan ben sizin gibi işsiz miyim?" Dedim. Ellerini teslimmiş gibi kaldırdı.
"Hey kız mutlu olur mu? Ne aldın?" Dedi Su. "Ay sen hediye mi aldın?" Dedi Ayçin. "Bunu kim aldı guruba ya? Ciddiyim" dedi Şura. Şura seni anlıyorum.
"Lan biz dün gurupta ne konuştuk?" Dedi Musa. Evet bir WhatsApp gurubumuz var ve bu gurupta anonimim olduğundan beri o konuşuluyor. Ama bunu onun bilmesine gerek yok tabi. Bir yerleri havalanır.
"Beğenip beğenmeyeceğini göreceğiz." Dedim konuyu dağıtmak istercesine.
...
Yaptığı hediyeyi tek ben biliyorum dndndj çok güzel böyle nisbet yapmak ya djdjdj