7. kapitola

2.2K 107 0
                                    

Větší šok už jsem nemohl zažít.Ani ve snu by mě nenapadlo, že se v dílně objeví Jessica. Kde přišla na to, kde dělám?

Nechtěl jsem, aby na to přišla a už vůbec ne, aby jí kluci poznali. Mohla tady narazit na Anne a mohl být problém.

,,Tak jste ho našla?" přišli vysmátí Monty se Spikem.

,,Ano to je on." odvětila s úsměvem.

,,A proč zrovna jeho?"

,,Asi opravuje auta nejlíp a slečna potřebuje napojit na diagnostiku." vysmíval se Spike a myslel to dvojsmyslně.

,,Dej mi číslo, zavolám." ukázal jsem na stůl, kde byla položená tužka s blogem.

Zatímco psala svoje číslo, hodil jsem po chlapech nevlídné pohledy.

,,Ozvu se." vzal jsem si od Jess lísteček a dal si ho do kapsy.

,,A vytyč si na mě víc než deset minut."

Otočila se na podpatku až zavlála úžasná vůně předraženého parfému. Musel jsem se taky podívat na její zadek tak, jak na něj zírali i kluci. Musel jsem uznat, že tělo měla luxusní.

,,To byla kočka, kde jsi jí vyštrachal?" zajímal se Spike a Monty na mě zrovna nadšeně nekoukal.

Nejspíš kvůli jeho sestře Anne.

,,To byla Staffordova dcera a nemám páru, jak ke mně přišla. Nikdy jsem se nezmínil ani slovem, kde makám."

,,To byla ta holka, který věšíš bulíky na nos?"

,,Jo Jessica."

,,Páni, to je docela kočka." uznal Spike.

,,Všechny prachatý nány jsou kočky. Dojdou si na nehtíky, ke kadeřnici, koupí si drahý hadry. To by pak slušelo i mně." rýpal Monty.

,,Máš štěstí, Bryane, protože kdybych to dělal já, narazil bych určitě na nějakou tlustou krávu s knírem a beďarama." dodal Spike.

,,Zase bys měl jistotu, že se do tebe zblázní hned, ale takováhle kočka má okolo sebe spoustu jiných blbců, co jí chtěj vlézt do kalhotek." odvětil na to Monty a dal se do práce.

,,Je v hajzlu převodovka. Chčije z toho olej." přehodil jsem téma.

Její číslo jsem muchlal v ruce jako idiot. Měl bych jí zavolat, ale bál jsem se toho výslechu.

,,Ahoj lásko. Jak dneska bylo?"skočila ke mně na pohovku Anne.

,,Šlo to."

,,Byla za tebou prý ta Jessica." podíval jsem se na ní.

,,Nevím jak zjistila, kde makám."

,,Říkal mi to Monty. Jak vlastně vypadá? Jestli mám vážně žárlit." usmála se.

,,Nemáš důvod. Tyhle dámičky z vyšší společnosti nemám v lásce."

,,Co vlastně na ní chystáš?"

,,Jakmile jí budu mít v hrsti, odkopnu jí."

,,A kde v tom je pointa pomsty tomu Staffordovi?"

Nemohl jsem jí dopodrobna vyprávět co jsem chystal. Její žárlivý scény mě fakt nelákaly.

,,Je to jejich pýcha a já jsem hajzl, co jim ničí životy. To je dostatečné."

,,Kdyby to nebyla nafoukaná nána, bylo by mi jí snad i líto."

,,Hmm."

,,Budeš jí i líbat?"

,,Jen v nejnutnějším případě. Představ si, že jsem herec. Ti tohle dělají normálně."

,,Nadšená z toho nejsem, ale pokud s tím pak dáš pokoj a budeme jako dřív..."

Celé následující odpoledne jsem se nedokázal rozhoupat a zavolat Jessice. Ani jsem netušil jestli jí mám někam pozvat nebo si dát sraz v parku. Nikdy jsem holky nenaháněl tímhle způsobem. Většinou to bylo tak rychlé, že nedošlo ani na rande a už se mi válela v posteli.

S touhle Jessicou to bude pro mě trochu oříšek a premiéra. Nepotřeboval jsem nikdy oblbovat žádný holky, chytaly se samy a proto mi to v hlavě šrotovalo jako v motoru od auta.

,,Už jsem myslela, že nezavoláš." ozvalo se z telefonu.

,,Měl jsem dost práce. Tak kam chceš jít?"

,,Kamkoliv, kde si můžeme v klidu popovídat."

,,Tady za rohem je příjemná hospůdka, co tam?"

,,Vyzvedni mě za hodinu v parku, projdeme se."

Trochu jsem se Jess bál. Ten její výslech mi asi nebude příjemný. Seděl jsem na lavičce a čekal na ní. Přemýšlel jsem čím jí oblbnout a jak to urychlit.

,,Ahoj. Dneska bez kapuce?" zubila se na mě Jess.

Vypadala obzvláště dobře.

,,Koukám, že jsem tě kapucí zaujal."

,,Nejen kapucí." usmívala se.

,,Nebudu lhát. Taky jsem byl okouzlen nebo jak se to říká."

Tyhle kecy mi nikdy nešly.

,,Jak jsi přišel na Afroditu?"

,,Měla milenecký vztah s Arésem."

,,A proto jsem měla být Afrodita?"

,,Arés byl bůh války a v jejím náručí byl jako beránek. Trochu si tak s tebou připadám jako beránek."

,,Ta tvoje odměna...to bylo všechno nebo jen část?" culila se.

,,Záleží, jestli si víc zasloužím."

Zastavila se až jsem se po ní ohlédl, proč a ona se mi nečekaně přilepila na rty. Cítil jsem z ní opět ten parfém a na rtech mě lehce pálil nějaký mentolový bonbon.





Oko za oko, srdce za srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat