23.

476 29 3
                                    

A két lány hosszú percekig ölelte egymást  majd Lexa olyan szenvedélyesen csókolta meg Clarkeot,hogy a szőke hajú lány alig bírt magával.

-Te mióta vagy ilyen kis vad?-kérdezte miután ajkaik elváltak.
-Mióta téged ismerlek-suttogta vágytól fűtött hangon.
Nem sokkal később már a lány lakása felé tartottak, Clarke őrülten kívánta Lexát ahogy a barna hajú lány is őt.
Mikor megérkeztek Clarke egy percig se habozott tovább,felkapta a lányt majd  egyenesen a  szobájába vitte. Mikor a szobába értek gyengéden lerakta az ágyra. A szőke hajú lány puszikkal hintette be Lexa nyakát,kiálló kulcscsontját míg kezével az oldalát simogatta.
Lexa egész teste égett a vágytól,akarta Clarkeot mindennél jobban,ígyhát fordított a helyzetükön majd elkezdte a lányt megszabadítani a felesleges ruhadaraboktól ahonnan már nem volt visszaút.

-Lexa lassan mennem kellene-mondta Clarke a karjaiban pihenő lánynak.
-Így olyan kényelmes, maradj még-válaszolta Lexa.
-Szóval csak azért maradjak,hogy te kémyelmesen pihenhess?-ércelődött Clarke.
-Nem csak azért.
-Akkor miért?
-Mert boldoggá teszel-mondta majd puszikkal halmozta el a lány testét.

Clarke teljesen összezavarodott,rengeteg lány volt már az életben de soha senkinél nem érezte azt amit most Lexánál és ez megrémítette.

-Clarke végre-ordította Octavia amint belépett a lakásba.
- Baszki O mi a francért üvöltözöl?
-Ezt nézd meg.
-Ez az amire gondolok?
-Igen. Mehetünk mindketten.

Clarke és Octavia fél évvel ezelőtt indult egy pályázaton amin tehetséges fiatal tetoválókat kerestek,a kiválasztottak pedig egy egy éves program keretein belül körbeutazhatják a világot miközben új technikákat tanulhatnak.

-Szóval elmész?-kérdezte Luna.
-Miért ne mennék?
-Te is tudod-nézett rá komolyan a lány.
-Nézd ha te kapnál egy ilyen lehetőséget te is itthagynád Ravent. Különben is Lexa és köztem nincs semmi,egyszer lefeküdtünk ennyi,nem jelent semmit és most pakolnom kell.

Hazugság. Clarke szíve sajgott. Tudta,hogy ha egy szó nélkül elmegy összetöri a lány szívét,de nem tudott volna Lexa szemeibe nézni,túl fájdalmas lett volna ígyhát elment, hátra hagyva vele valakit akit talán soha nem fog elfelejteni.

Maybe life is moreOnde histórias criam vida. Descubra agora