#1

633 27 21
                                    

Vincent :
Au...Moje hlava strašně mě bolela... ráno jsem se vzbudil nic jsem nechápal ...podíval jsem se kolik je hodin...bylo 10 rano ...jsem jsem si umít ksicht...do pr**le zase pondělí?
Dneska přijde zase nějaký nováček,který to po 2 dnech vzdá ...klasika

Mike :
Když jsem se vzbudil byl jsem na šrot ...proč jsem se včera nechal těma idiotama překecat ...do večera musím být v cajku ...mám první směnu ...šel jsem se osprchovat a převléc ...potom jsem šel něco nakoupit na oběť,protože snídani jsem propásl ...

Vincent:
Tak jsem stál na balkóně a civěl na kolemjdoucí lidi ...docela nuda ... tajně doufal jsem,že ten nový bude nějaký fajn týpek s kterým bude pr*del ...a že se konečně nebudu nudit

O pár hodin později:

Mike:
Už pomalu půjdu ...stejnak se nudím ...bude dlouha noc ...

Vincent :
Za 20 minut by tu měl být ten nový ...tak si na něj počkáme ...

Mike :
Přišel jsem o 10 minut...dřív snad nevadí ...v kanceláři jsem nějakého finálového týpka ...tvářil se jako nějaký drsňák ...radši se ho nebudu ptát proč je fialovej...

Mike:čus....já jsem Mike

Vincent: Zdravím tě cizinče...řekl jsem a začal jsem se smát ...hele neber to vážně ...já jsem William,ale všichni mi říkají Vincent ...posaď se Miku ...

Mike:sedl jsem si na křeslo ...najednou mi přijde strašně sympatický ...

Vincent :
Hele vysvětlím ti to stručně ...pomocí tabletů tu hlídame ...hlídame animatroniky ...máme tu dvoje dveře ...problém je oni po nás jdou...a kdykoliv může vypadnout elektřina...toť vše

Mike: Dobře chápu ...

Vincent: vem si tablet můžeš začít ...kolik ti vůbec je ?

Mike:20 tobě?

Vincent: 23 ...máš nějakou holku?

Mike: bohužel ne...(ani nebudu ...protože se svou orientací jsem smíření)

Vincent: nejsi sám ...podle mě jsou všechny holky d*vky ...

Mike:To máš pravdu...

Vincent: po směně jsem šli oba dva domů se vyspat ...celou noc jsme se smáli ...fakt super týpek ...Doufám,že vydrží co nejdéle ...

Vincent X mike FFKde žijí příběhy. Začni objevovat