Bab 4

79 7 0
                                    

Keadaan dalam kelas 5mara menjadi sunyi sebaik saja Daliesya melangkah masuk. Selain terkenal dengan sifat dingin, dia juga terkenal dengan sifat gangsternya.
Huhuhu... Yang perempuan takut😫, lelaki pulak tergoda😍.. Sesuai sangat lah tu.

Semua mata memandang kearah Daliesya. Sebenarnya Daliesya ni pelajar baru. Tapi terkenal dengan sifat gangster hanya kerana satu kejadian..

Flashback..

"Hoi.. Bak sini duit kau"kata seorang lelaki.

"Aku x de duitlah"balas farash.. Aduhhh.. Mana si Hakim ni. Siot btl.

Bushh..

Satu tumbukan singgah dimuka farash. Dia jatuh terjelopok.

"Kau tipu kan..... "Belum sempat pembuli itu menghabiskan ayatnya, ade seseorang yang datang menghalang perbuatannya. Dia merengus kuat.

"Hoi. Kau asal?! "Jerkah si dia. Yup... Dia perempuan. Terkejut? Gila ke tak terkejut. Sepanjang lima tahun bersekolah kat situ, x ada sorang pon yang berani untuk menghalangnya. Lagi2 perempuan.

"Ada kene mengena dengan kau ke? "Soal pembuli tersebut dengan kasar.

"Chill Haras.Dia perempuan kot."Farish menenangkan Haras. Dia tahu yang Haras ni seorang yang panas baran.

"Memang ada kene mengena dengan aku. Budak tu adik aku si*l. Kau buli dia?memang kau menempah maut dengan aku! "Jerit Daliesya. Dia tidak menghiraukan pada mata2 yang memandang.

"Aku atau kau yang menempah maut? Kau memang nak pergi batu dua cepat 2 ek? "Ujarnya dengan sinis.

"Si*l... Bangs*t.. Kau ingat aku takut ke? "Balas Daliesya dengan tenang.' Huhhh.. Jangan ingat aku bertudung, x boleh lawan kau. '

"Apa kau panggil aku? Si*l? Bangs*t? Mak kau memang ajar kau cakap benda karut tu ke? "Kata Haras dengan senyuman sinis. Diulangi sinis siot.. Ni memang dah lebih.

Bush...

Hampir tersungkur Haras apabila ditumbuk oleh Daliesya. Kuat jugak betina ni.
Ramai pelajar yang terkejut akan tindakan Daliesya. Ada yang merakam kejadian tersebut.

Rakan2 Haras pon terkejut pluss siap ternganga lagi..hushh melebih dah niヽ('▽`)/.First time kot ada perempuan buat macam tuh kat Haras.Kebanyakknnya yang tergedik gedik jer.

Dahlah si Haras tu gangster sekolah.. Diulangi GANGSTER SEKOLAH. Mampus la si Daliesya tu nanti.

'Tak guna punya pompuan.'

"Kau jangan libatkan mak aku dlam hal ni kalau kau nak hidup lama. "Laung Daliesya. Dia paling pantang bila nama ibunya diburukkan.

"Akak. Dahlah.. Kita pelajar baru tau. Kalau ibu kene panggil camna? "Bisik farash di telinga Daliesya yang dilapisi tudung sekolah.

"Biarkan jer lah. Sekali sekala.macam kau x tahu rekod sekolah lama aku."Balas Daliesya perlahan namun masih dapat didengari oleh pelajar lain termasuklah Haras.

"Kau nak gaduh dengan aku ke? "Soal Haras. Mukanya amat serius. Alah.. Takat pompuan cekedeng ni, sekali jentik, melayang entah kemana.

"Why not"sebaik saja habis berkata, Daliesya melepaskan satu tumbukan padu ke perut Haras. Hampir saja Haras tersungkur.

Daliesya menyerang Haras lagi, tetapi kali ini Haras mengelak. Baru sahaja mahu melepaskan tumbukan pada Daliesya, namanya dipanggil oleh pengetua. Ciss.. Mesti ada budak laporkan. Sh*t!

"Haras Naufal!! Daliesya! My room, now!" arah cikgu zaid. Mereka terpaksa akur. Dalam perjalanan mereka pon sempat lagi bergaduh.

End flashback

"Apa korang pandang2? Tak puas hati? "Soal Daliesya, dingin.
"Buat kerja masing-masing.. Jangan menyibuk hal orang"pesan Daliesya. Dia duduk di tempatnya iaitu disebelah Safiya. Tak lama selepas itu, guru kelas mereka masuk dan mengajar seperti biasa.


......................................................

Sorry kalau hambar😢but vote and comment lh😂😂luv u😛

I Love You , Gangster♥Where stories live. Discover now