Anime Dünyası

329 34 50
                                    

"Bazen, sorular karmaşıktır ve cevaplar basittir."

-L Lawliet (Death Note)

-L Lawliet (Death Note)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tokyo Ghoul: (2014 - 2018)

Puanı: 8

Sezon Sayısı: 3

Tür: Aksiyon, Dram, Korku, Gizem

Konu: Hikâye Ken Kaneki'nin Anteiku isimli bir kahve dükkanında Rize Kamishiro adında bir kadınla tanışmasıyla başlar. Onlar beraber buluşmak için bir tarih planlarlar. Kaneki eve yürürken, Rize onun tarafından saldırıya uğrar. Rize bir ghouldur, insan eti yiyerek hayatını sürdüren bir çeşit insan üstü varlıktır kısacası. Kaneki'yi öldürmek üzereyken üzerine düşen demir yığınları tarafından ezilir. Kaneki kritik durumda hastaneye kaldırılır. Doktor Kaneki'nin içine Rize'nin organlarını nakil eder. Daha sonra kimliğini gizli tutmak için uğraş verse de Kaneki yarı insan/yarı gulyabani şekilde bu topluma katılıp yaşam mücadelesi vermeye başlar. 


Pokémon: (1997 - Günümüz)

Puanı: 7.4

Sezon Sayısı: 18

Tür: Komedi, Fantastik

Konu:  Ash Ketchum (Japonya'da Satoshi) isimli ana karakterin Pokémon Ustası olma yolundaki maceraları anlatılır. Kendisine Pokémonları ve birkaç arkadaşı da eşlik eder.


Death Note: (2006 - 2007)

Puanı: 9

Sezon Sayısı: 1

Tür: Suç, Dram

Konu: Yagami Light, zeki ve derslerinde gayet başarılı bir lise öğrencisidir. Haberlere yansıyan cinayetlerden ve insanların yozlaşmasından son derece bıkmıştır. Bir şinigami olan Ryuk, Şinigami Dünyasında hep aynı şeyleri yapmaktan sıkılmıştır ve eğlenmek için sahip olduğu iki Ölüm Defteri'nden birini dünyaya atar. Bu defteri Light bulur. Defteri açtığında ilk olarak kuralları okur. "Bu deftere ismi yazılan kişi ölür." maddesini görünce bunu bir şaka zanneder. Ama yine de defteri alır. Light, tereddüte düşse de "Böyle bir şeyin gerçekleşmesinin imkansız olduğu..." düşüncesine inandığı için şüphelinin ismini deftere yazar. 40 saniye sonra televizyondan şüphelinin kalp krizi geçirip öldüğünü öğrenince defterin gerçek olduğunu anlar. Light, bu defteri kullanarak dünyaya adaleti sağlamak ve Yeni Dünyanın Tanrısı olmak ister. Suçluların sürekli kalp krizi geçirerek ölmesi, insanlara bu ölümlerin tesadüf olmadığını hissettirmiştir. Bazı insanlar Kira'yı adalet adına yaptıklarından dolayı desteklerken, bazı insanlar ise bunun insanlık dışı olduğu gerekçesiyle Kira'yı desteklemez. Light, insanların kendisini desteklememesine aldırmaz. Ona göre ister iyi ister kötü olsun, karşısına çıkan herkesi yok edecektir.

Sonra, Interpol tarafından bu gizemli ölümler hakkında bir soruşturma başlatılır. Soruşturmaya dedektif "L" de dahil edilir. "L", "Kira"nın Japon vatandaşı olduğunu yaptığı bir test ile anlar. "L", Kira' ya yaptıklarının insanlık dışı olduğunu ve bunun için idam edileceğini söyler. Böylelikle ikisi arasında bir savaş başlar. Kimliği ilk deşifre olan kaybedecektir.


Seven Deadly Sins: (2014 - Günümüz)

Puanı: 7.6

Sezon Sayısı: 2

Tür: Fantastik, Macera

Konu: İnsan ve insan dışı varlıkların bir arada yaşadığı bir dönemde Liones Krallığı kutsal şövalyeler tarafından korunmaktadır. Birçok kişinin saygı duyduğu ve krallığı layıkıyla koruduğuna inandığı bu kutsal şövalyeler söylenenlere göre kendi içlerinden bir grup şövalye tarafından ihanete uğramış ve birçoğu "Yedi Ölümcül Günah" olarak adlandırılan bu grup tarafından katledilmiştir. Bu olayın üstünden 10 yıl geçer, bu grubun üyelerinin akıbeti ile ilgili kimisi ölü, kimisi diri, kimisi yakalanmış gibi çeşitli söylentiler vardır. Bu sırada da Kral hastalanır ve Kutsal Şövalyeler ülkeyi zalimce yönetmeye başlamıştır. Kralın kızı olan Elizabeth ise krallığı geri almak için 7 Ölümcül Günah'ı bulmak ister ve her yerde onları aramaya çıkar.


Attack on Titan: (2013 - Günümüz)

Puanı: 8.8

Sezon Sayısı: 4

Tür: Dram, Fantastik

Konu: Anime 845 yılında geçiyor. Bundan tam 100 sene önce insanlık, nereden geldiği belli olmayan bir tehdit ile; devlerle karşılaşıyorlar. Bir anda dünyada beliren devler sadece insanları yemeye başlıyor. Bu orantısız güç karşısında insanlar sürekli yeniliyor ve insanoğlu hiç olmadığı kadar çaresiz hissediyor. Böylece içlerinde güvenle yaşayabilecekleri bir duvar inşaat ediyorlar. Bu duvar 3 bölümden oluşuyor. Maria duvarında daha çok çiftçi ve fakir kısmı yaşarken iç taraflara gittikçe daha varlıklı insanlar görebiliyorsunuz. 


Naruto: (2002 - 2007)

Puanı: 8.4

Sezon Sayısı: 5

Tür: Aksiyon, Macera, Fantastik

Konu: Serinin odağı olan olaylardan on iki yıl önce, dokuz kuyruklu şeytan tilki Kyuubi Konohagakure'ye saldırmıştı. Kuyruklarından birini salladığında tsunamiye neden olabilecek kadar güçlü bir şeytandı ve dağları dümdüz etmişti. Kaosu arttırdı ve birçok insan katletti ta ki Yaprak Köyü'nün liderlerinden Dördüncü Hokage, yeni doğmuş bir bebeğin içine, kendi hayatını feda ederek, şeytanı mühürleyinceye kadar. Bu çocuğun adı Uzumaki Naruto idi.


Bakugan: (2007 - 2012)

Puanı: 5.1

Sezon Sayısı: 4

Tür: Aksiyon, Macera

Konu: Bir gün gökten kartlar yağmaya başlar. Başlangıçta tüm çocuklar bunu çok eğlenceli bulurlar. Ancak bir süre sonra o Bakuganların insanlarla konuşabildiklerini öğrenirler. Sonra da bu kartların nereden geldiğini öğrenmeleriyle maceraları başlar.


Fullmetal Alchemist: (2003 - 2004)

Puanı: 9

Sezon Sayısı: 1

Tür: Aksiyon, Macera, Dram, Fantastik

Konu: Edward Edric ve Alphonse Edric iki küçük kardeştir. Simyacı olan babaları evi terk eder ve anneleri tek başına iki çocuğa bakar. Kardeşler babalarının kitaplarını okuyarak simyayı öğrenirler. Babalarının terk etmesinden bir sene kadar sonra anneleri ölür. Kardeşler simyayı öğrenmek için terk-i diyar ederler. Kafalarındaki tek şey simyayı çok iyi öğrenip, simyayla annelerini geri getirebilmektir. Uzun bir eğitimden sonra eve dönüp simyayla annelerini canlandırmayı denerler. Simyadaki, tepkimeye giren çıkanın eşit olma kuralı, annenin ruhu karşılığında Alphonse'yi ve Edward'ın bacağını alır. Anne geri dönmüştür, insana benzememektedir ve tek cümle söylemektedir: "Lütfen beni öldürün". Edward, kanlar içinde hayattaki tek yoldaşı kardeşinin ruhunu bir zırha bağlar ve bunun karşılığında da kolunu feda eder. iki çocuk şoku atlattıktan sonra tek hedefleri kalmıştır. Vücutlarını geri almak!



Çalışmamız burada sona ermiştir :)

Hayran Kurgu EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin