~Η κατοικια του Phantomhive~ {2/6}

169 9 0
                                    

Ο William τωρα πια ηταν τα παντα της Isabel.Ηταν πατερας,φιλος και καθηγητης της.Οταν η Isabel ειχε μπει στην ηλικια τον 6 ο William αρχισε να της κανει μαθηματα καθε μερα.Της εμαθε να διαβαζει και να μιλαει.Της διδαξε ποιηση,Ιστορια,γεωγραφια,μαθηματικα και 2 ξενες γλωσες,Γαλλικα και Λατινικα.Παντα ηταν ηρεμος μαζι της και ειχε αρκετη υπομονη στο να την μαθει ολα αυτα που θα επρεπε να ξερει.Ηταν σκληρος μονο οταν επρεπε η οταν εκεινη ηταν υπερβολικα πολυ ατακτη.Στον William αρεσε που τωρα πια ειχε γινει πατερας και λατρευε να ακουει την λεξει ''Μπαμπα'' απο τα χειλι της Isabel.Η αγαπη του για εκεινη μεγαλωνε μερα με την μερα.Αγαπουσε την κορη του και δεν θα αφηνε κανεναν εκει εξω να της κανει κακο.Θα σκοτωνε οποιον τολμουσε να την ακουμπησει.Οταν η Isabel μπηκε στην ηλικια των 12 ο William αποφασησε πως επρεπε τωρα να της μαθει πως να παλευει.Πιστευε πως θα ηταν καλυτερα ετσι οσο ηταν μικρη και με τα χρονια θα γινοταν ολο και καλυτερη.

Πιστευε πως θα ηταν καλυτερα ετσι οσο ηταν μικρη και με τα χρονια θα γινοταν ολο και καλυτερη

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ο William της εμαθε πολλα και διαφορετικα πραγματα για τα Shinigami και τους δαιμονες.Αρχικα της εμαθε τι μπορουν να κανουν και τις αδυναμιες που εχουν.Με λιγα λογια αν ηθελε να μεινει ζωντανη την ωρα που παλευει να πρεπει να εχει παντα πανω της αλατι,Αγιασμο,Εναν μικρο σταυρο γυρω απο τον λαιμο της και ενα σε μεγαλο μεγεθος.Υστερα οταν εκεινη εμαθε την δυναμη των δαιμονων και τις αδυναμιες τους ο William περασε στην εκπαιδευση της.Επρεπε να της μαθει να παλευει σαν Shinigami οσο γινοταν.Επρεπε να μαθει να ειναι γρηγορη και να εχει καλα αντανακλαστικα.Πανω στο κομματι της εκπαιδευσης ο William επρεπε να ηταν σκληρος μαζι της..Ητε το ηθελε ητε οχι..επρεπε να ειναι.Η αρχη βεβαια ηταν πολυ δυσκολη αλλα μερα με την περα υπειρχε βελτιωση.Με τα χρονια οταν εφτασε στην ηλικια των 17 η Isabel εχει πλεον μαθει τα παντα και τωρα ηξερε πως να παλευει.Καποιες φορες επρεπε να παλευει με τον ιδιο της τον πατερα για να δει σε τι δρομο βρισκεται.Ο William ηταν πολυ ευχαριστημενος με την Isabel αλλα ακομα η εκπαιδευση δεν ειχε τελειωσει.Αλλο να παλευει με τον πατερα της και αλλο με εναν κανονικο εχθρο.Ο William δεν μπορουσε να παλεψει κανονικα με ολη του την δυναμη γιατι δεν ηθελε να την κανει κακο και για αυτο επρεπε να της βρει εναν αντιπαλο.

Black Butler Μια Ιστορια Αγαπης 1 {6/6}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora