PIRIPYAT

227 20 3
                                    

Piripyat es un planeta molt curiós, hi havien animals molt extranys.
Ja portàvem uns dies i ens havíem construït una cabanya a sobre d'un arbre, un dels materials era el paracaigudes, i alguns troncs morts. La vam construir a sobre d'un arbre pels depredadors.
Un dia vaig mirar a la motxilla, vaig veure un dron amb una càmara i el vam enllairar cap a munt i gairebè em dona un patatus! Es veia un tornado que venia cap aqui!

Li ho vaig comunicar al meu company, i ell em va dir que ens havíem d' anar abans de que el tornado arribes.
Així, sense complicar-nos gaire vam construïr una barca amb 4 troncs i amb una corda del paracaigudes, i vam començar la marxa.
A dins de la barca hi havia :
_ les provisions
_i el paracaigudes

Ja portàvem una bona estona navegant, miro enderrere i veig el tornado que ha destrossat tot, i tot seguit veig que a l' entrar a l' aigua va afluixant fins a ser eliminat.

Estàvem tant concentrats amb el tornado que ni ens va adonar que estàvem a una illa amb uns quants arbres amb fruites, així que vam decidir anar-hi. Era maravellós el bosc colorit amb moltes fruites i algún insecte extrany, peró es igual. Continuem caminant fins a trobar-nos un turó, decidim que allà passarem la nit. Malauradament nomès vam poder dormir a la copa d' un arbre però era força bonic veure tot el cel estrallat. De sobte em desperto per la nit, perquè sento un soroll, ho deixo estar. Em torno a despertar per el soroll i aquesta vegada decideixo despertar a en Ric i anar a veure que passa. Baixant del arbre em faig una rascada, però no em preocupo. Ara estem molt endinsats al bosc i veiem una foguera, al voltant unes criatures extranyes semblava que estaven fent una mena de ritual. Jo sense voler m'espanto amb un insecte i faig un ahhhhh i ells em miren, comencen a còrrer cap a nosaltres i nosaltres correm en direcció contrària a ells.
-Oh no!-dic jo- m'han agafat del peu!
-Tranquil company jo et rescatarè!- diu en Ric però llavors a ell l'agafen del peu.
Em desperto a una cambra, plena de fulles i amb un aroma dolç, m'aixeco del terra i quan surto a fora resulta que estaven totes les criatures extranyes. Faig un pas i em diuen de que vagi cap allà amb ells amb signes, i jo seguint les seves ordres hi vaig. En comencen a parlar, pero jo no els entenc així que faig un signe de : no els entenc. Ens fem amics, llavors veig a en Ric arribar, sembla que esta molt cansat, i li ho explico tot el que ha passat,com me comunicat amb ells...
Ens donen menjar, me'l menjo ràpidament a i pels que volgueu saber que era es com era, semblava fruita, espero que ho sigues amb una salsa agredolça, a mi em va agradar, dubto que ho torni a provar perquè ES ÚNIC! Ja era el migdia no feia gaire calor, vaig anar a la platja a netejar la meva roba i la d'en Ric i els piripyants (habitants del Piripyat) ens van donar una mena de pela de roba intentant imitar la nostra roba normal. Quan arriba la nit ens fan un tipus de peix a la brasa i ens el mengem sense deixar gairebé res! bè, les espines si 😉

SPACETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang