Patrick na Joshe koukal, jako na zjevení. Daisy taky. Po chvíli trapného ticha jsem si odkašlala. "No, myslím, že tohle je dostatečná odpověď." řekla jsem a usmála se. Musela jsem být rudá až na zadku, celou dobu jsem se jenom pohupovala ze strany na stranu a čekala, až se někdo vymáčkne. Josh ke mně přišel blíž a chytnul mě za ruku. "Takže, vy jste spolu?" zeptal se Patrick překvapeně. Já s Joshem jsme přikývli a Daisy hned vypískla. "Vy jste tak sladcí spolu" řekla s radostí ve hlase a šla mě obejmout. Já se jenom uchechtla a koukla se na Patricka. Ten se pousmál. "Přeju vám to." Řekl a odešel nejspíš do pokoje. "Musí vstřebat to, že jeho nejlepší kamarád má holku." zasmál se Josh a já se na něj usmála a políbila ho.Když Josh odešel, tak jsem koukala v pokoji na American horror story. Miluju ten seriál.. Po chvíli mi někdo zaklepal na pokoj. "Dále" řekla jsem a do pokoje vešel Patrick. Zvedla jsem obočí a čekala, co z něj vypadne. Chvíli jenom stál na místě a koukal na mě, což mě trošku znervózňovalo. "Hele, s Joshem vám to přeju, nemysli si něco jinýho, ale dávej si bacha. On není moc na vztahy, u něj je to spíš úlet a pak sbohem." řekl a já protočila očima. "No, dobrý, můžeš jít." Řekla jsem a otočila se zpátky k notebooku. "Třeba se změnil, ale jsi úžasná holka a nechci, aby si byla zklamaná." řekl a odešel.. vážně o mně právě řekl, že jsem úžasná holka? .. nad tím jsem se musela pousmát. Zaklapla jsem notebook a sešla dolů. Obula jsem si boty a a vyrazila ven. Šla jsem se projít, potřebovala jsem to všechno nějak vstřebat.
Došla jsem domů asi kolem 9. večer. Daisy něco vařila, Patrick sledoval v televizi fotbal. Automaticky jsem chtěla zamířit do svého pokoje, ale Daisy mě zastavila. "Ty si s náma ani nedáš večeři?. Celej den jsi někde v tahu, tak aspoň teď by jsme si všichni tři mohli spolu popovídat." Vydechla jsem. Tomuhle jsem se snažila vyhnout asi měsíc, nemám ráda, když se přede mnou oblizujou a já sedím a dělám, že ta zem je ohromně zajímavá. Pokrčila jsem rameny a šla si sednout ke stolu, kam se přemístil i Patrick. Letmo se na mě pousmál a já mu jeho úsměv opětovala, ze slušnosti.. Daisy nám přinesla jídlo a začali jsme jíst. "Takže Miami.. Co Josh?" zeptala se mě Dai. Zvedla jsem hlavu od talíře a pokrčila jsem rameny. "Nevím, dneska se ani neozval." řekla jsem, a dál pokračovala v jídle. Po chvíli se ozval zvonek. Vzhledem k tomu, že jsem dojedla jako první, tak jsem se zvedla od stolu a šla otevřít dveře. Byl tam Josh. "Ahoj princezno" zazubil se na mě a já mu obmotala svoje ruce kolem jeho krku. "Dneska jsi mi ani nezavolal, ani nenapsal." řekla jsem, když jsem se odtrhla. "Promiň, byl jsem se sestrou plavat. Slíbil jsem ji to. K těm narozeninám." odpověděl mi. Já ho s úsměvem pozvala dál. Vešli jsme do obýváku, kde už zvědavě čekali Patrick s Daisy. "Nazdar lidi" řekl Josh s úsměvem, oni ho pozdravili nazpátek. Posadili jsme se k nim a já si všimla, jak si nás Patrick prohlíží. Nevim, proč mě tohle napadlo, ale schválně jsem se k Joshovi ještě víc přitulila a políbila ho. Patrick se otočil zpátky k televizi a dělal, že nic neviděl. Všimla jsem si i jeho výrazu.. zdál se mi.. smutný?
Nová kapitola, po dlouhý době, ten kdo to ještě čte si snad zvyknul. xd
YOU ARE READING
Love u to the moon and back
Teen Fiction"Ani nevíš, jak dlouho tě miluju" zašeptala jsem. "ale nemůžeme být spolu, chodíš s mojí nejlepší kámoškou a já s tvým kamarádem.." s těmito slovy jsem odešla..