[20.10.2018]
„ styl na koale "
•゚*。:゚•
Yoongi czekał aż Jimin wróci z łazienki ,do ich wspólnego łóżka w ich nowym mieszkaniu, z którego z resztą był bardzo dumny.
Min czytał artykuły na temat nowego singla swojego znajomego rapera na tablecie, jednak mimo skupienia usłyszał otwieranie drzwi i kroki małych stópek jego partnera. Nie musiał długo czekać, aby zobaczyć blondyna w drzwiach w koszulce z długim wieczorem, dla waszej wiedzy wieczory były coraz zimniejsze, w biało czarne paski oraz trochę za duże czarne dresy.
— Czemu jeszcze nie śpisz, Yoongi? – Zapytał kładąc się obok czarnowłosego i przytulając się do niego niczym mała koala. Starszy na ten gest odłożył tablet na szafkę, uprzednio go wyłączając.
— Czekałem na ciebie, koalo. – Odpowiedział zaczynajac powoli głaskać włosy Jimina.
— Nie jesteś zmęczony po pracy?
— Może i jestem, ale wole czekać na moje kochanie, niż iść spać.
— Nie wierze, wolisz mnie od spania? Źle się czujesz Min? – Młodszy podniósł głowę aby spojrzeć na Yoongiego i się zaśmiać.
— Ja w to też nie wierze, że wole koale od spania. – Odpowiedział również się śmiejąc.
— Jaka koala nagle? – Jimin ciagle się śmiał, teraz to już nie wiadomo z czego.
— Bo zawsze w łóżku przytulasz się na styl koali. – Czarnowłosy spojrzał na blondyna z uśmiechem.
•゚*。:゚•
[200 słów]
Mam nadzieje, że komuś się spodoba ta książka oraz nowy styl pisania(?)
Zapraszam do zostawienia gwiazdki i komentarza!
CZYTASZ
Pillows talk | m.yg x p.jm [ Z A W I E S Z O N E ]
FanfictionNocne rozmowy kochajcej się pary fluff ZAWIESZONE pisane w 2018