EN GÜZEL HAYAT KELEBEKLERİNMİ?

233 18 0
                                    

En Güzel Hayat Kelebeklerin arkadaşım çünkü dertleri yok dermanları yok dünyaya bir sürüngen olarak geliyorlar. Daha sonra kanatlanıp Uçuyorlar ne güzel demi? Arkadaşım ama hiç üzülmene gerek yok, çünkü ALLAH hiçbir hayvana irade vermemiş sana vermiş, sen düşünebiliyorsun karar verebiliyorsun. Hatalarını telafi edebiliyorsun. Sen iman edebiliyorsun arkadaşım sen yapıyorsun bunu yapıyorsun. Onlar yapamıyor unutma, değerlisin be arkadaşım çok değerlisin, düşünsene değerli olmasan ALLAH sağ ve sol omzuna Korucu melek koyar mı? veya hayvanlarda var mı? böyle bir şey? şuan anlıyorsun inşallah seni hayatta tutacak olan şey sevgilin değil ALLAHTIR , Kelebeğe en fazla 1 ay ömür veriyorsa sana ise ALLAHIN İZNİYLE ortalama 70 yıl ömür veriyorsa Değerlisin. Kelebekler güzel hayvandır sev onları ALLAHA OLAN inancını eksik etme. Meleklere olan inancını eksik etme. Mikail ( olmasa şuan dışarda yağan kar, yağmur vb. gibi hava olayları gerçekleşir mi? veya ALLAH Samanyolu sistemini düzenli bir şekilde yaratıp kader yapmasaydı, belki dünya güneşe yaklaşacaktı ve eriyerek ölecektin veya tam tersi uzaklaşacaktı ve donarak ölecektin gezegen sisteminde tek bir gezegenin bile önemi var veya dünyada ağaç olmasa nefes alamıyor olacaktın hayvanlar hayatını kaybedecekti sende dahil her şey yavaş yavaş yok olacaktı İşte arkadaşım Allah'a imanını hiç bir zaman eksik etme ve dua et durumuna. 

Bir Umut Hayat(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin