Kapitel. 3

208 9 0
                                    

~Ogges pov~

Jag la handen för hennes mun och visar att hon skulle vara tyst.

- Jag orkar inte någon folksamling nu. Du säger inget va? frågade jag och Tove nickade. Jag måste gå men hoppas vi ses snart! sa jag och gav Tove en kram innan jag gick.

- Vänta! Kan jag snälla få ta en bild med dig? sa Tove och jag skrattade samtidigt som jag ställde mig bredvid henne. Hon ville ha en puss bild så precis innan hon tryckte på knappen så vände jag mig om och pussade henne på munnen. När hon tagit bilden var hennes ögon stora som jordglober. Jag skrattade lite åt henne innan jag gick därifrån.

- Vad skrattar du åt? sa Josef och tittade på mig när jag kom fram till honom.

- Haha jag råkade meja ner en tjej som sedan visade sig vara ett fan. Hon ville ha en så kallad puss bild och precis innan hon tog kortet vände jag mig om och kysste henne på munnen. Hennes min. Du skulle sett hennes min! Obetalbar! Josef skrattade innan han drog med mig till McDonalds där han beställde varsin Cola och två McFlurry Diam. Vi tog emot dom innan vi gick och satte oss på en bänk där vi började snacka om allt. Med tanke på att vi inte träffats på ett år fans det rätt mycket att prata om.

- Du tänker inte skrika och flippa ut nu va? sa jag när det visade sig att han var en Foooer.

- Inte nu när du är i närheten eftersom jag känner dig sen länge men när jag träffar resten av killarna kan jag inte lova något. sa han och blinkade med ena ögat. Vi skrattade en bra stund och pratade om bandet. Plötsligt hördes ett tjej skrik och två sekunder så jag en stor klump med tjejer komma springandes mot mig. Shit dom har sett mig... Både Josef och jag började springa mot utgången.

~Ericas pov~

- Felix sluta!!! skrek jag till av skratt där jag låg i Felix säng. Felix snälla sluta!

- Inte innan du erkänt att The Fooo inte är barnsliga, att vi är snygga och att jag helt klart är bäst annars fortsätter jag att kittla dig tills du erkänner! Jag tittade länge på honom innan jag skakade på huvudet. Felix ryckte på axlarna som ett ok innan han började kittla mig igen. Plötsligt flög Felix av mig och ner på golvet.

- Tack Nea! sa jag när jag såg att det var min syster som hade slängt ner honom.

- Du är snäll mot min syrra okej? sa Linnea och spelade sur. Jag såg på långa vägar att hon bara spelade. Det gjorde däremot inte Felix. Han tittade upp på Nea och man såg hur ledsen han var. Jag tittade på min syster och hon tittade på mig innan vi båda började skratta åt Felix. Han tittade på oss och då förstod han att han var lurad. Haha ja... Felix är helt okej utseendemässigt men han är inte så smart som han ser ut. Han är mycket dummare. Ibland kan jag inte förstå att Nea är ihop med det puckot. Haha. Dom passar faktiskt. Lika korkade enligt mig och några Foooers jag känner. Men säg inget till Felix om det!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 09, 2014 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Off The GridDonde viven las historias. Descúbrelo ahora