Harry se zhluboka nadechl a vkročil do kuchyně,kde u stolu seděla jeho máma s tátou a nahlas se smáli.Když si všimli že vešel do místnosti,máma se na něj usmála,jako to dělávala vždycky.
,,Broučku,zrovna jsme si s tátou říkali,jestli bys nechtěl...''Byl až moc nervozní,než aby se s nima ještě o něčem bavil,musí to udělat hned,dokud má odvahu,pomyslel si.
,,Ne mami,chci si s váma o něčem promluvit''skočil jí do řeči a viděl,že rodiče najednou vypadají malinko vyděšeně.
,,Harry,děje se něco? '' zeptal se ho táta,zatímco si připínal svojí šerifskou hvězdu na svojí uniformu.
,,Jestli něco potřebuješ,řekni to teď,za chvíli musím jít do práce''Oba rodiče se na něj usmáli a on si říkal,jestli to třeba není naposledy.Možná po tom,co jim to řekne,na něj přestanou být pyšní.Měl perfektní známky,byl nejlepším hráčem basketballu u nich ve škole a vždycky měl perfektní chování,kolik rodičů by tohle také chtělo pro své děti?
Ještě naposled se nadechl a promluvil.
,,Pamatujete jak jsem vyhrál tu cenu nejlepšího hráče a vy jste mi řekli že jednou to dotáhnu daleko,ať už bych chtěl být čímkoliv? Řekli jste,že na mě vždycky budete pyšní...Bojím se,že teď už nebudete''Harry se na chvíli odmlčel a pozoroval jejich obličeje.Oba vypadali zmateně.Znovu nabral odvahu a pokračoval
,,Hrozně dlouho jsem přemýšlel nad tím,co vám vlastně řeknu a ani teď to nevím.Víte,dlouho sem měl takovej pocit,že se semnou něco děje,cítil sem se uzavřenej,jako že sem si něco nalhával a postupem času mi došlo co se děje,ale už se tak cítit nechci,tohle nejsem já a nechci lhát sobě a hlavně vám...
,,Harry,o čem to mluvíš?''Jeho máma vypadala vyděšeně.Podíval se na ně na oba a rychle se usmál.Měl je oba strašně rád.
''Já sem gay''Nevěřil tomu,že to řekl.
Místnost prohlubovalo hrobové ticho a ty 3 slova se vznášela ve vzduchu jako černé mraky.První promluvil jeho otec
,,To má být nějakej zasranej vtip?''Začal na Harryho řvát jakoby byl nějaké malé dítě.
,,A co Hanna?!Proč si se s ní tak dlouho zahazoval?!''
,,Tati..''Harry ho chtěl zastavit,ale otec ho nenechal.
''Jak si to mohl udělat?!Copak nevíš,jaký máme s tvou mámou postavení v tomhle městě?!Ty jsi syn šerifa a starostky,co si asi tak ty lidi tady o tobě budou myslet?! Ne o tobě,spíš o nás!Mohlo by nás to stát pozice!''Harry se podíval do obličeje svého otce a vůbec ho nepoznával.Už se na něj nedíval tím pohledem plným pýchy.Díval se na něj pohledem plným znechucení.Cítil vlhké slzy na svých tvářích,ale nedokázal je zastavit.
,,Mami?''zašeptal Harry.Žena,která se na něj podívala,už se na něj nekoukala s úsměvem na tváří,ani s rozzářenýma očima.Tahle žena byla chladná,jako temná zimní noc.
,,Zabal si všechny své věcy.Budeš pryč,dokud se s otcem nevrátíme z práce.''Zvedla se od stolu a její manžel jí následoval.
ČTEŠ
Make you feel my love /Larry Stylinson/
FanfictionSedmnáctiletému Harrymu stačila jedna věta k tomu,aby se mu rozpadl jeho perfektní život. Bude nucen opustit domov,městečko Castlebury v Connecticutu. Harry se proto vydává do New Yorku,aby se postavil na vlastní nohy,ale brzo si uvědomí,že ani v NY...