20. The Reset

1.1K 113 1
                                    

,,Jimine přemýšlej , v sobě virus , který jen tak neodstraníme přes počítač. Ničí ho to zevnitř. "

Jimina tato informace znepokojila ještě víc a proto musel jednat.

Přiběhl ke Kookovi a prohlédl si ho ještě jednou.

,,Kookie , jak se cítíš. " Řekl smutně. Kook jen prudce dychal. Nebyl schopen slova pouze mu hleděl do tváře sprozbou ať už to skončí.

,,Sakra! Až příliš dlouho jsem čekal. " Udeřil pěstí do lůžka a přemýšlel jak dál. ,,Yoongi, na ploše mám Kookovou složku , otevři ji a najdi soubor regenerace. " Setřel si pot s čela a frustrovaně vydechl.

,,Mám to do něj nainstalovat?. "
,,Tak né asi.Rychle.!!" Okřikl ho.

,,Okay." Řekl si Yoongi jen tak pro sebe .

,,Už?. " Optal se Jimin a upřeně sledoval To nebohé tělíčko ,které se klepalo.
Yoongi ale narazil na chybu.
,,Nechce mě pustit. "
,,Cože?!. " Přiběhl zpátky k Yoongimu a podíval se co je zase špatně.

,,Ukaž. " Převzal myšku a soubor vložil do Kooka ,ale nešlo to.Jimin hlasitě polkl. ,,M-musí tady byt fleška nebo tak ně-." ,,Tady!." Yoongi vytáhl ze šuplíku červenou flešku ,kterou hned strčil do zařízení s nechal dál Jimina kouzlit.

,,P-počkej , kde mu to jako chceš strčit?!." Vyděsil se a následoval Jimina, který s fleškou běžel ke Kookovi.
,,Posad mi ho." Pobídl Yoongiho.Yoongi se zarazil a tak udělal. Posadil robota ,který se stále klepal. ,,C-co SSE t-t-to děj-je." Trhaně se snažil mluvit. ,,Nic , Jungkooku.Hlavně se snaž uklidnit." Stiskl roborovi pevně ruku.

Jimin ze zadu hlavy nahmatal vstup a USB do něj strčil. ,,Tak Kookie načítej." Byl netrpělivý ,ale i nervózní. ,,Drž ho, jdu se podívat jestli to klaplo." Utekl zpátky za počítačem .

Spadl mu obrovský kámen ze srdce.
Přiložil ruku na hruď a vydechl. ,,Funguje to."
,,Jungkooku!." Lekl se pač mu v náručí takzvaně omdlel Jungkook.Těžké tělo položil zpět na lůžko.

Jungkook

....
Tma
Ticho
Prázdnota. Jen tlumenou bolest jsem byl schopen vnímat.

Bolelo mě u žeber. Najednou se bolest zvětšovala a postupně snižovala. Mám v sobě nový program, který mi umožňuje se sám vyléčit.Program mi ukázal kde je chyba.Byla uvnitř mě. Uprostřed mého středu. Mé jádro se přetížílo.Něco - někdo ho napadlo. Byla to obrovská energie , která nešla jen tak odstranit.

(Pohled třetí osoby)

Oba chlapci stáli nad tělem ,které leželo jen tak na lůžku.
,,Neudělal jsme někde chybu?. " Optal se chlapec menšího vzrůstu s černými brýlemi.
,,Ne.Vše jde podle plánu.On to zvládne." Došel pomalým krokem ke stolu a vytáhl z něj deník. ,,No nevím jestli tohle bylo v plánu. "
******
Rok:. 2019
Měsíc:. Duben
Den:. 15
Čas:. 11:48:09

Po vyšetření robota jsem si všiml , že v sobě virus , který nešel počítačově odstranit. K odstranění jsem použil soubor , který jsem do robota nainstaloval- regenerace.
Jeho životní funkce nefungují. Robot je v kómatu.Asi?

******
,,Nemůžeme ho nějak spustit?. " Řekl tiše Yoongi a sedl si naproti něj.
Jimin křečoviťe držel pruspiku a koukal do prázdná. ,,Jimine?." Zamaval mu před obličeje a čekal na reakci. Jimin odhodil propisku a složil si tvář do dlaní.

,,Ale no tak. Jak jsi říkal on to zvládne." Přišel k němu ze zadu a objal ho . Blonďákovi se spustily slzy a začal plakat .Otočil se k Yoongimu a pevně ho objal. ,,Já ani nevím co sním je!!." Hysterčil a dotoho plakal.Yoongi ho konejšivě hladil po zádech. ,,Co když.... " ,,Šššš...přestaň.Udělal jsi úžasného robota , proč by se neprobral. On to zvládne. " Povzbudil ho.

Jimin se odtáhl a utřel si slzičky. ,,Kdyby mi aspoň najel na počítači, ale on se úplně vypl.Já doufám , že se neresetoval...Yoongi já ho milují!!. " Znovu začal plakat.

,,Jiminie , i kdyby se resetoval tak to nevadí. Já jsem na tohle myslel. " Řekl klidně a složil si ruce na prsou.

,,Cože?. " Jimin se zarazil.
,,Všiml jsem si složky s názvem ty a Jungkook a tak, jak jsi říkal , že kyž se Jungkook resetuje tak se mu všechno vymaže. Tak jsem tu složku vložil do něj. "

,,Jak do něj, říkal jsi, že se tam do něj nedoataneš."

,,Říkal jsem to jen proto ,abych získal čas."
,,Tak proto ti to tak dlouho trvalo.Yoongi...já bych tě zabil ,ale i objal , ty pako." Usmál se na něj .

,,Ji-minie?." Ozval se hlas za chlapci.

******
I'm back!!!!Hello!!!!!😍😍😍
Další kapitola
Doufám ,že líbí

PS:. Omlouvám se za menší chyby😰

My Robot Jeon Jungkook- By Park JiminKde žijí příběhy. Začni objevovat