Bölüm 1

1.3K 16 2
                                    

     Merhaba arkadaşlar; yazdığım hikaye biraz gerçek hayat biraz da hayal gücü bir araya gelerek oluşmuştur. Ancak isimlerin gerçek hayatla hiçbir ilgisi yoktur. Umarım beğenirsiniz....

                                                                                BÖLÜM 1 

           Aylardır beklediğim gün gelmişti. Otelin lüks kapısının önünde eşyalarımızın yakışıklı bellboylar tarafından taşınmasını izliyordum. Kesinlikle biim taşımamıza müsade etmiyorlardı. Eee tabi çocuklar para alıcaklar taşısınlar tabii diyerek hafifçe gülümsedim. Annemlerle beraber resepsiyona otel girişimizi yapmak için ilerdedik. Odamızı hemen teslim etmişlerdi. Eşyalarımız ve centilmenliğin dibini yaşayan bellboylarımızla beraber odamıza çıktık. Babam ikisinin de eline 5'er lirayı tutuşturarak onları gönderdi. 

             Odaya hayran kalmıştım. Benim yatağımın bulunduğu bölüm, annemlerinkiyle bir paravan yardımıyla ayrılmış ap ayrı bir oda gibi gözüküyordu. Kocamandı. Kendime ait dolabım ve tuvalet masam vardı. Hiç zaman kaybetmeden eşyalarımı yerleştirmeye başladım. 

               Otele gece giriş yaptığımızdan üzerimde fazlasıyla yorgunluk vardı. Herşeyimi yerleştirip ardından bir duşa girip kendimi yatağa atmak istiyordum. Annemler ise otel keşfi için biraz dolaşmaya çıkmaya karar verdiler. Onları uğurladıktan sonra duşa girip çıktım. Tam yatıcaktım ki aklıma abim geldi. Onu kıskandırmayı unutmuştum. Hemen balkonun manzarasından havuzun resmini çekip gönderdim. Yaz okuluna kalmış bir abiyi sinir etmek kadar eğlencelisi yok açıkçası :Dd  Abi işini hallettikten sonra uykuya geçiş yaptım.

                 Uykuma tam daldığım sırada odada duyduğum takırtıların sebebinin annemler olduğunu gördüm. Annemler gözlerimi açtığıma çok sevindiğini belirtip hemen hızlı adımlarla başucuma geldi. Sessizce;

'' Seçil teyzeni gördüm. Çok az konuştuk. Senin Kayra burda mı hiç bilmiyorum. Söylemedi.'' dedi.

Babama çaktırmadan ' yarın anlarız ' gibisinden bana göz kırptı. Bende kafamı yastığıma tekrar koyup hayal kurdum. Lütfen burda olsun, onunla paylaşacağım çok şey var...

ŞUANDA PEK FAZLA EKŞIN OLMADIĞINI BİLİYORUM UMARIM İLERİKİ BÖLÜMLERE...

4 YIL SONRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin