Machiajul e mai rau decat credeam!

56 2 2
                                    

     -Nu te mai agita atat! mi-a spus Lou, in timp ce incerca sa-mi aseze peruca pe cap.

     -Scuze, insa nu sunt obisnuita cu asa ceva.

     Lou mi-a fixat asa de bine peruca asta, incat cred c-o sa-mi ramana lipita de cap toata viata!

     -Nu iti sta rau blonda. a spus Lou, intorcandu-ma spre oglinda.

     -Cred ca glumesti! Arat ca o oaie aproape cheala!

     -Hei! Si eu sunt blonda.

     -Da, dar tu arati super! Eu nu...

     -Am adus masca. a spus Adam, intrand pe usa.

     - Asa... acum sa ti-o lipim de fata.

     -Mda... si iata transformarea mea... Stai! Ce? Eu nu-mi lipesc nimic pe fata!

     -Masca o sa se dezlipeasca mai usor decat peruca. In plus, Lou o sa aiba nevoie de tine. Nu-i asa, Leona?

     -Cine? A! Da! Eu.

     -Gata. Uita-te in oglinda.

     Mi-am intors scaunul si mi-au picat ochii atunci cand am privit oglinda.

     -O. Dumnezeule. Asta nu sunt eu!

     -Mai trebuie sa-ti pui lentilele de contact si vei arata in totalitate ca ea.

     -Dumnezeule!

     -Dupa trebuie sa-ti exersezi accentul si comportamentul. Gesturi, mersul...

     -Vocea pitigaiata.

     -Pe aia cred c-o ai deja.

     -Mda... vocea mea m-a bagat in asta...

     Data viitoare ma prefac ca-s muta...

---------------------------------------------------------

Hello! Ce mai faceti?

Iata un nou capitol la aceasta poveste. E cam banal si cam scurt, dar cam asa e la inceput... Sper sa va placa si o sa revin cu un capitol nou cat de curand pot.

Nu uitati sa treceti si pe la cealalta poveste a mea, The town of Vampires.

Love you! ♥

I'm out...

O alta infatisareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum