Mustafa köpekleri veterinere bıraktıktan sonra onlara bakmak için eve gidince annesine "Anneciğim ben bu 2 köpeği okula giderken çok mutsuz gördüm.Sonra okul çıkışında onlar yaralı bir halde gördüm ve veterinere götürdüm.Anneciğim bu köpeklere sahiplik yapabilir miyiz?"dedi.Mustafann annesi Emel hanım "Elbette,tabiki bakabiliriz."dedi.Mustafa çok sevinmişti çünkü ilk defa köpek bakcaktı."Köpeklere ne ad verebilirim" diye düşünen Mustafa'nın aklına 2 isim geldi bunlardan biri Boncuk diğeri ise Pamuk'tu.
Salı günü sabah 8'de kalkıp okula gitti. Mümtaz öğretmen sınıfa girdi öğrencilerle selamlaştı. Dersimiz Fen Bilimleri idi.
Konumuz Eklemler idi.Tenefüs zili çaldığında herkes dışarı çıktı sınıfta bir tek ben kalmıştım.Arkadaşım Ceren cüzdanını kaybetmişti çünkü çantasında bulamadı. Sınıfta bir tek ben kaldığım için arkadaşım Ceren bana iftira attı.Ceren "Cüzdanımı sen çaldın çabuk geri ver cüzdanımı "diyerek Mustafa'nın kalbini gerçekten kırmıştı.Mustafa bu duruma dayanamadı ve "Ceren cüzdanını ben almadım.Belki kantinde düşürmüşsündür veya evde unutmuş olabilirsin. Hemen beni suçlamana gerek yok"dedi ve öğretmeninden izin alarak dışarı çıktı.
ARKADAŞLAR BİR YANLIŞIMI GÖRÜRSENİZ LÜTFEN YORUMLARA YAZIN😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BONCUK VE PAMUK
RandomBu hikayede bir çocuğun hayvanlara olan duyarlılığı ve yardımseverliğini anlatan bir hikaye yazıcam