TETENOZ FANTEZİSİ

783 26 20
                                    

Peter Parker ile Hayal Et
NOT: Gençler yazarlarınız kriz geçiriyor çünkü yarın iki tane aşı yaptırmamız gerekiyor sabah 9 da!!!!!!!!! AĞLİYCAM!!! İğne 10 cm miş. Bizi bir daha göremeyebilirsiniz saygılar sevgiler öhöm öhöm.

Okul sizin için doktordan randevu almış ve iki tane iğne yaptırmanız gerektiğini söylemiştir. Erkek arkadaşın Peter ve sen aynı saatte aşı olacaksınızdır.
Sabah 9 ( öhöm öhöm)

DOKTOR: Y/N S/N  önce sizi alalım.
Dediğinde erkek arkadaşına hakkını helal et bakışı atarsın ve
Y/N: YÜOOOOO OLMİYCAM BANA NE! OLMİYCAM OLMİYCAM BENİM DEĞİL Mİ OLMİYCAM KURUYUP GİTSE DE OLMİYCAM BENİM DEĞİL Mİ OLMİYCAM AAA AAA OLMİYCAM. ŞŞŞŞ SESSİZ OLUN DOKTOR EROL BEY HEMŞİRLERİNİZ YOLDA GELİYOR. AĞLAMAYI KESİN!!
PETER: Y/N ne diyosun??
Y/N: BİLİYO MUYUM NE DEDİĞİMİ EBEMİN BAŞ ÖRTÜSÜ SENİ ( ebemin baş örtüsü ne ya sjsjsjsjsj)
PALMİYENİ MUMYALATMA BANA!
DOKTOR: Şimdi sakince kolunuzu bana uzatın.
Y/N: GEL DE AL AMK!!!!
Diyip bir anda kaçmaya başlarsın. Arkandan koşan Peter ı görünce korkarsın çünkü Spiderman olduğu İÇİN her an ağ atıp seni yakalayabilir.
Y/N: İMDAAAAAAT EBEMİ MİKİYOLAAAAAR!!!!!!!
Diye bağırarak koşuyorsundur ve orada bir teyzeye çarparsın.
TEYZE: LAN EŞŞEK SIPASI DİKKAT ET
Y/N: BOKUMU Yİİİİİİ
Diyerek sesli bir el hareketi çekersin ve tam koridordan kaçacakken arkandan bir ağ gelir ve seni yere yapıştırır.
PETER: Yaşlı teyzelere küfür çekmemelisin canım
Y/N: BOKUM SIÇTIĞIMIN KARISI
PETER: Aaaa ne ayıp konuşmalar. Sana bir ara dil dersi vermem lazım.
Y/N: Ebem
PETER: Bu akşama ne dersin?
Der ve piç gülümsemesi atar.
Y/N: HALANI KEMİRDİĞİMİN KEMİRGEN MUTANTI AŞKINA!
Diye bağırıp hastaneden dışarı koşarsın ve arkada tek duyduğun şey Peter'ın gülme sesi olur.

YARIN AŞI OLUCAZ YAAAAAAAAAAA ÖLÜYORUM GALİBA! Bİ TANE AŞININ YAN ETKİSİ ÖLÜMMÜŞ ABİ NE DİYORSUNUZ SİZ BİZE YA AAAAAAAAAA! Ölmeden mezara koydular jsjjsjjjjsnsnsn

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin