29. Gratulálok

396 15 2
                                    

A film után Lotts bejelentette, hogy itt alszik, így míg ő lepakolt és elment zuhanyozni, addig mi Loueh-val kettesben beszélgettünk egy kicsit.

-Mit akart Eleanor ?-kérdeztem tőle, miután kifogytunk a témákból. Már azóta fúrja az oldalam a kíváncsiság, amióta meghallottam El hangját.

-Csak a szokásos. Vissza akar édesgetni magához, de ez nem fog neki sikerülni. És tudod miért ? Mert az én szívem csakis a tiéd.-mosolygott rám, majd megcsókolt.

-Utálom az ilyen pillanatokat megzavarni, főleg egy nap már másodszor, de meg akartam kérdezni valamit Kim-től.-nézett ránk Lottie bűnbánóan, a lépcső aljáról.

-Mondd csak.

-Arra gondoltam, hogy holnap elmehetnénk vásárolgatni. Tartsunk egy csajos napot. Na, mit szólsz ?-lelkesedett be.
Óvatosan Louis-ra pillantottam, hisz lehet, hogy velem, vagy Lottie-val akarta tölteni a holnapi napot.
Bólintott, majd tájékoztatott minket arról, hogy holnap úgyis stúdióznak, úgyhogy nyugodtan menjünk, ne unatkozzunk.

Lotts teljes boldogságban búcsúzott tőlünk a mai napra, mi pedig szintén mosolyogva aludtunk el, egymás karjaiban.

***

-Kim ! Jól vagy ?-kérdezte tőlem Lottie másnap, amikor a wc előtt gugolva adtam ki magamból a tegnapi eleségemet.

-Persze, biztos csak valamivel elrontottam a gyomrom.-mondtam egy halovány mosollyal az arcomon, miközben feltápászkodtam a földről. Megmostam hidegvízzel az arcom, majd mindketten elhagytuk a helyiséget. Lou már egy ideje nincs itthon, hamar kellett mennie.

-Biztos ? Nem kéne inkább orvoshoz menned ?-esett kétségbe. Imádom Lottie-t, de néha túlságosan is féltő. Megértem, hogy ő a legnagyobb lánytesó, és neki kellett vigyáznia a kisebbekre, de én elég nagy vagyok ahhoz, hogy tudjak magamról gondoskodni.

-Nem, Lottie. Tényleg jól vagyok.-biztosítottam hogylétemről, mire csak egy vállrántás volt a reakciója.

Leültünk reggelizni, de nem tudtam sokat enni, mert megint rosszul lettem. Mostmár tényleg nincs kibúvó, Lottie, el fog cipelni az orvoshoz.

***

-Kimberly Green.-mondta a rendelőben egy nővér, mire felállunk, majd besétáltunk.
Leültünk az orvos asztalával szembeni székekre, majd megkérdezte, hogy mi a panaszom.

-Reggeli rosszullét. Más bajom igazából nincsen.-tájékoztattam az orvost. Összenézett az ápolónővel, aki elmosolyodott. Nem tudtam ezt mire vélni, inkább csak figyelmen kívül hagytam.

-Menstruációs ciklusa rendben van ?-kérdezte, miközben felállt az asztaltól, majd egy nagy szekrényben kezdett el kotorászni.

-Hát...most, hogy mondja tényleg kimaradt ebben a hónapban.-kezdtem el gondolkozni. És itt esett le, hogy a doktor mire akar kilyukadni.

Felfektetett egy asztalkára, majd kérte, hogy húzzam fel a felsőmet. A hasamra kent valami gél szerűséget, és egy kis bizgentyűvel kezdett rajta körözni.

Nem akartam elhinni. Mi lesz, ha tényleg terhes vagyok ? Hogy fogom elmondani Louis-nak ? Egyáltalán tényleg az övé ? Mármint, lehet, hogy Shawn-é. Akkor mit fogunk kezdeni ? És mi lesz mindkettőnk, esetleg hármunk karriejrével ?
Míg ezek a kérdések jártak a fejembe, az orvos egy törlőkendővel leszedte a gélt, majd rámnézett.

-Gratulálok. Ön terhes.

-IIIIII NAGYNÉNI LESZEEEEEEK !!!-kezdett ugrálni örömében Lottie.

Sokkos állapotban léptem be a ház ajtaján. Lottie viszont egyfolytában csacsogott. Már azt tervezgette, hogy milyen divat- és sminktanácsokat fog adni ha lány lesz, ha fiú, akkor pedig elmondja neki, hogy hogy csajozzon jól-igen, ez Lottietól szokatlan, de most teljesen fel volt pörögve.

Miután lenyugodott eldöntöttem, hogy felhívom Louis-t. Persze nem telefonon akartam vele ezt közölni.

-Szia, édes. Valami baj van ?-kérdezte rögtön, mihing felvette.

-Nem, nincs semmi baj. Csak azt szeretném megkérdezni, hogy mikor jössz ?

-Huh, hát nem igazán tudok pontos időt mondani. De miért kérded ?-kíváncsiskodott továb.

-Csak...hogy Lottieval elkészüljünk addigra a vacsival.-hazudni csúnya dolog, de szerintem ő se telefonról akarja megtudni, hogy apa lesz.
Váltottunk még pár szót, majd bontottuk a vonalat.

Love For A Life {lwt} ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang