5.BÖLÜM※KAYIP KIZ※

492 329 17
                                    

Yorum yapmayı  ve beğenmeyi  lütfen  unutmayın.

KEYİFLİ OKUMALAR...


****

Bir süre yolda ilerledikten sonra şehirden ayrılmak üzere bir orman yoluna girerler.

Uzun süre orman yolunda ilerlemeye devam ettikten sonra Meriç ve çetesine ait hiç kimsenin bilmediği bir orman evine varırlar sonra Meriç'in arkadaşları Azra'yı arabadan indirirler ve Meriç arkadaşlarına şöyle der.

M- Ben tekrar şehre gidiyorum yemek için birşeyler alacağım sakın kıza birşey yapmaya kalkmayın.

Ve yemek almak için şehire gitmek üzere arabasıyla dağ evinden ayrılır.

Meriç ve arkadaşları eve girerler Azrayı üst katta her hangi bir odaya kapatırlar ve Meriç'in gelmesini beklerler.

Bir süre geçtikten sonra Meriç'in arkadaşı olan Alp,Evren'e lavaboya gideceğini söyler ama aklında kötü düşünceler vardır.

Sonra lavaboya gitmek için üst kata çıkan Alp,Azra'nın olduğu odaya girer ve Kötü bakışlarla Azra'yı süzer.

Sonra Azra'nın yattığı yatağa yaklaşır yanına oturur ve dokunmaya başlar.

Neye uğradığına şaşıran Azra çok korkar ama eli ayağı bağlıdır sesini kimseye duyuramaz çünkü ağzı da bağlıdır ve Azra ağlamaktan başka birşey şey yapamaz.

Azra çok şanslıdır O sıra şehire yemek almak için giden Meriç gelir ve eve girer hemen Alp'i sorar;

M- Alp nerde evren?

E- Lavobaya gitti ama hala gelmedi.

Meriç hemen üst kata çıkar ve Alp'in sesini duyar birden odaya girer Alp'i görür bağırarak;

M- Sen ne yaptığını sanıyorsun ben sizi uyarmadım mı bu kıza birşey yapmaya kalkışmayın diye hemen uzaklaş kızın yanından!

Ve Alp şöyle der.

A- Ne var Meriç alt tarafı biraz eğlenecektim.

Meriç Alp'in bu cevabına karşı çok sinirlenir Alp'in yakasını tutar ve birtane yumruk atar Alp yere düşer ağzı kanar ve odadan hızlıca çıkıp alt kata iner.

Meriç Azra'ya;

Şanslı günündesin Ezik eğer zamanında yetişemeseydim sana zarar verecekti.

Der. Ve odadan çıkar kapıyı kitler alt kata arkadaşlarının yanına gider.


Arkadaşlarının yanına giden Meriç sinirli bir şekilde tekrar Alp'e hesap sormaya başlar;

M- Alp sen ne yaptığını sanıyosun eğer o kıza birdaha zarar vermeye kalkarsan o elini kırarım. Bu senin için de geçerli Evren.

Der.Ve Daha sonra Meriç'in getirdiği yemekleri yemek için masa otururlar.

Yemeklerini yedikten sonra Plan kurmaya başlarlar.

İNTİKAM-I AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin