Babasının Pedro kim sorusunu duymamış gibi yaparak dinlenmelerinin gerektiğini belirtti. Yanlarında kalmak isteyen Elysa ve Özgür'ü de gönderdi. Sonunda baş başa kalmışlardı. Mehmet'in yatağının yanına sandalye koyup oturdu. "Seninle konuşmam gerekiyor Mehmet" dedi. Yorgundu ama dinlemek istiyordu adam.
"Belli ki sen benim mektubumu okumuşsun ne ara okuduğunu da anlamadım ya neyse. Kısa kes Zeynep dinlenmek istiyorum. Daha sonra da Ayla'yı çağır yanımda kalsın."
"Haklısın bana bu şekilde davranmakta çünkü hiçbir şeyi bilmiyorsun. Dilek'lere yemeğe gittiğimizde mutfakta bana senin Alev'le evli olduğunu söyledi ve cüzdanından nüfus kağıdını çıkartıp gösterdi. Gözümle görünce inandım ona. Senin benimle Alev'i aldattığını düşünüp seni terk ettim.
Atina'ya kaçtım Eftalya teyzelerde kaldım. Onların yan komşusu Pedro'yla tanıştım. Bir gün sen zile bastığında Pedro'ya gittim onun bastığını düşündüğüm için. Babası ölmeden önce mafyaya bulaştığı için kendilerini korumak adına evin etrafına gizli kameralar yerleştirmiş. Kamera kayıtlarına bakınca senin beni izlediğini gördük. Senden intikam almak ve benim hissettiklerimi anlaman için sana oyun oynadık.
Evlenme teklifi de dahil hepsi oyundu. Hatta Pedro senin arkasında saklandığın ağacı fark ettiğinde biz senin gibi ajan olmadığımız için yakalanıyorduk neredeyse. Pedro kulağıma artık evlenme teklifi edeceğini söyledi. Etti ve bende kabul ettim senin orada olduğunu bilerek.
Mektupta yazdığın büstiyer konusuna gelince de Pedro onu kendisine aldı. Pedro gay."
"Ne dedin sen Pedro gay mi?" diye bağırdı Mehmet. O sırada odaya giren Selo "He aga gaymiş ya araştırdım da sana söylemeye fırsat olmadı" dedi. Mehmet ciddiyetle Zeynep'e baktı ve "Bizi yalnız bırakır mısın?" diye sordu. Zeynep yalnızlıklarını böldükleri için bu ikiliye, bu öküz tavrı içinde Mehmet'e kızdı. Odadan çıktı ve kendisine bir kahve almaya gitti.
Selo ve Cenk operasyonda neler olduğunu anlattılar Mehmet'e. Selo "Ben senden habersiz bir şey yaptım ama görüyorum ki iyi ki yapmışım" diye itiraf etti. "Ne yaptın oğlum?" Cenk atıldı "Zeynep'e telefon etmiş Ankara'ya gitmeden senin onun için ölümü göze aldığını söylemiş." "Niye yaptın?" Selo sırıtarak konuştu.
"Baksana yenge yanında kalıyor sizi bir araya getiren benim yani abicim. Bana teşekkür etmelisin."
"Sırıtma lan. Benden habersiz yapmaman gerekirdi."
"Bak Şırnak'tan döndükten sonra şu Pedro denen adamı iyice araştırdım. Adam gay, en son burun estetiği yaptırmış hatta ne hale getirdiysen yüzünü. Bir zarar gelmez ondan. İstanbul'a da mafyadan saklanmak için gelmiş öğrendim onu Zeynep ile daha önce hiçbir bağlantısı olmamış için rahat olsun."
"Madem bunları öğrenecektin niye baştan öğrenmedin? Dua et sana can borcum var yoksa şimdi seni ellerimle boğardım."
"Altından böyle bir şey çıkacağı aklıma gelmedi. Sen bir anda her şeyden vazgeçince içim rahat etmedi bende Atina'ya gittim."
"Sen manyaksın Selo, harbi manyak."
"Manyak değil kardeşini hayatta tutmaya çalışan biriyim sadece. Burada fazla kalmayalım da sizde yalnız kalın. Zeynep bizi bakışlarıyla öldürmeye çalışıyordu."
Cenk de ona destek verdi "Hadi abicim hasta ziyareti kısa olur. Bir an önce iyileş ve aramıza geri dön."
Onlar vedalaşırken kapı çaldı ve Zeynep içeri girdi "Dinlenmesi gerekiyor Mehmet'in" dedi sertçe. Selo "Mehmet'e iyi bak Zeynep" dedive kapıya yöneldi. Duyduğu sesi hatırlayan Zeynep Selo'nun kolunu tuttu Mehmet de buna sinirlendi. "Bekle bana sesli mesaj bırakan sendin değil mi?" Selo bir baş hareketiyle onayladı Zeynep, adamın kolunu bıraktı ve teşekkür etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SESİ VAVEYLA
Ficção GeralKaradeniz'in iki deli, inatçı, gururlu, hırçın aşıkları Mehmet ile Zeynep. İmkansız dediği ne varsa oldu Zeynep'in hayatında. Mehmet'in beni sevmesi imkansız, aldatması imkansız dedi. Hepsi de oldu işte, kadere akıl sır ermiyordu. Önce kahkaha oldul...