Selam! Ben Ayça Özdemir . 17 yaşındayım Lise 3 öğrencisiyim.Sivilceli, kilolu,gözlüklü ve ineğin tekiyim ne güzel dimi.Okulun popisine aşığım blablabla .
Sabah ruton islerimi hallettikten sonra okula geldim herzamanki gibi okulumuzun 1 numaralı fahişesi ile yandaşları yine bana bir celme takıp yere yapıstırdı yeter ama dimi bende insanım dimi kızım lisenin başından beri olan öfkem sana denk geldi sorry diye iç sesimle bir badgirl konusmasından sonra bunun üstüne yürüdüm adı Gözde niye söylediysem bilmirem.
Saç baş girdim buna hahahhaha . Tabi Cem geldi bunu kurtardı banada tokat attı sen kimsin lannn tamam seni seviyo olabilirim ama bunu bana yapmıcaktın.Birden cesaret geldi buna yumruk attım yere yapıştı ve konuşmaya başladım.
-Ben size ne yaptım bana bir söylesene lan ne yaptım ha naptım bana neler yaptınız hiç birinde sesimi çıkartmadım ama sen bana bunu yapamazsın sen kimsin ha kimsin lan ama şunu söyliyim bunların hepsini burnunuzdan fitil fitil getiricem ama bu sizinki gi fiziksel olmayacak çünkü fiziksel sadece vurduğun yerde kalır ama ruhsal olarak bir darbe yersen bütün vucuduna dağılır andınızmı ? Ben bir tek gücüme güvenmem zekama güvenirim zekada zaten sizde olmaz hepiniz ayağıma kapanıcaksınız. dedim ve sınıfa gittim birazdan ders başlıyacaktı zaten...
Ders başladı hocada benimle dalga geçiyo sanki ben onun fahişelini bilmiyom müdüre göstermeye çalısıyo kendini. Kapı çaldı içeri müdür ve bir erkek girdi içeri çocuk çok yakışıklıydı neyse banane ya!!! Müdur bisey dedi ve gitti çocuga hoca şu en arkadaki şişman varya onun yanına geçebilirsin ama istemiyosan farklı bir sınıfa gidebilirsin diye kahkaha attı bunu yapmıyacaktın hoca...
-Hocam peki siz fahiseliginizi baska yerlerde yapabilirmisiniz görüntü kirliliğisinizde müdüre yanasmaya calısan kim acaba ?
Diyince hoca kaldı öyle valla korkulur benden bunu diyince hoca yerinden kıpırdıyamadı yeni gelende -Hocam kimsenin dis gorunusune birsey diyemezsiniz cunku sizde fahise gibisiniz biz bisey diyormuyuz diyip bana goz kırptı ve yanıma oturdu . Adı Poyraz mış telefonlarımızı falan verdik birmirimize cok iyi anlasiyoruz bana eniyi arkadasimsin bi senin yaninda guluyorum boyle diyo . evlerimiz yakinmis beraber gittik beni eve birakti ve gitti direk uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi
Teen FictionEzik kilolu kızın biriyim ama bıktım artık değisicem bana yaptıklarının bedellerini odedicem...