*AUGUSZTUS*
Kinyitottam a kocsi ajtót és kiszálltam belőle. Nagyon nyújtóztam és a csomagtartómhoz léptem. Felnyitottam és kivettem belőle a bőröndömet. Telkiben nagyon jó idő volt, így augusztus végén. Egy fehér pánt nélküli felsőt viseltem melyet betűrtem egy szaggatott hosszú szárú farmerba és a kedvenc ADIDAS edzőcipőmet vettem még fel.
-Jó napot edző néni!-hallottam meg egy ismerős hangot a hátam mögül és egy férfias nevetést mellette.
-Jó napot a kedvenc ikreimnek!-fordultam nevetve Szalai és Dzsudzsák felé.
-Nem is hasonlítunk!-fintorodott el Ádám.
-De állandóan össze vagytok nőve, mint a sziámik!-kacsintottam a fiúkra, miközben magamra pakoltam a táskáim és a bőröndöm után nyúltam.
-Had segítsek!-nyúlt valaki az utazótáskám után. Megperdültem a tengelyem körül és egy ismerős szempárba botlottam. Lovrencsics Balázs. Az utóbbi időben minden héten randiztunk és általában ezeknek a randiknak az lett a vége, hogy ott aludt nálam, én mégis behívtam a válogatottba.
-Köszönöm!-rámosolyogtam és a kezébe adtam a táskám. A 3 fiúval az oldalamon léptem be az edzőközpont halljába, ahol már a többi behívott játékos fogadott.
-Sziasztok srácok!-köszöntem a kerettagoknak. A recepciós pulthoz léptem és az engem vizslató focistákra néztem.-Köszöntök mindenkit itt! Vannak újak és visszatérők. Nagyon örülök, hogy mind itt vagytok. A szoba beosztást itt találjátok, a hölgytől pedig megkapjátok a kulcsokat. Na most az edzőtábor menete a következő: 6-kor ébresztő, 7-kor mindenki az ebédlőben ül és reggelizik, fél 9-től 11-ig edzés, délben ebéd, utána 3-ig pihenő, 3-tól 5-ig ismét edzés, 6-kor vacsi, 9-kor szoba ellenőrzés, majd végül 10-kor alvás! Én egy szinten vagyok veletek, a többiek eggyel feljebb! Baj van szóltok! Most pedig, mindenki mehet az útjára. Köszönöm a figyelmet!-azzal elkértem a kulcsom és a lift felé rohantam. Épp Kádár orra előtt csukódott be liftajtó. Még pár perc nyugalom. A falnak támaszkodtam és kifújtam hosszan a levegőt. Szememet becsukva gondoltam végig a következő két hetet. Kilépve a liftből a folyosó végén található szobáig húztam a bőröndöm és benyitottam a szobába. Szép volt, letisztult és egyszerű egy nagy franciaággyal. Benéztem a fürdőben, a szobához hasonlóan, ez is a bézs színnel volt kidekorálva. Kipakoltam a cuccom a szekrénybe és elfeküdtem az ágyon. Kopogtak.
-Gyere!-szóltam.
-Főnökasszony!-hallottam meg a hangját. Elmosolyodtam. Szemem be volt csukva. Apró puszikat lehelt az arcomra.
-Gáz lesz, ha valaki ránk nyit.-kuncogtam és kinyitottam a szemem, hogy elvesszek íriszeibe.
-Nem fognak.-mosolyodott el. Jobb kezét végig húzta belső combomon, egészen az érzékeny pontomig. Közben belecsókolt a nyakamba. Hangosan felnyögtem és eltoltam magamtól-Baj van?
-Tudod, hogy nem szabadna. Balázs nem szeretném, ha azt mondanák, hogy keverem a munkám az életemmel.-hátát az ágy támlájának döntötte, majd az ölébe húzott.
-Akkor titkoljuk el.-mondta halkan, mintha bárki is meghallhatta volna és egy féloldalas mosoly jelent meg arcán.
-És megéri?
-Mesi! Nem tudom te, hogy vagy vele, de én vonzódom hozzád és kedvellek. Szeretném, ha több lenne köztünk. Tudom, hogy félsz, de kérlek ne fossz meg magadtól. Szeretnék az életed részévé válni.-döntötte a homlokát az enyémnek.
-Megfogunk égni.-mondtam csendesen.
-De minden veled töltött perc megéri.-dörgölte orrát enyémnek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A PÁLYA SZÉLÉN
FanficEgy lány. Számtalan focista. Egy lehetőség a bizonyításra. Csalódás, tiltott szerelem és megannyi vicces történet. Tarts velem és ismerd meg életem történetét. Balog Emese vagyok, a Magyar Férfi Labdarúgó Válogatott szövetségi kapitánya