Cap. 8#Prin Europa

354 9 3
                                    

E vara! Oh, Doamne, cat am asteptat vara.In sfarsit e vacanta! Si asta inseamna un singur lucru in Manhattan-distractie.A inceput sezonul petrecerilor "fitoase", a noptilor in cluburi, a zilelor petrecute la plaja si a diminetilor in care suferi de mahmureala. Eu insa aveam alte planuri pentru vara asta.Avem sa petrec o luna si jumatate sau doua in Europa, si apoi sa ma bucur si eu de "distractia newyork-eza".Aveam toata vacanta pusa la punct.Urma sa am cea mai frumoasa vacanta petrecuta cu Ale si Mark, si o mica parte din ea cu Ovi.

Dupa o saptama foarte agitata, pierduta in mare parte cu pusul ultimelor detalii la punct, iata-ne.Luni, ora 7.00 la bordul vasului de croaziera "Santa Maria".Urma sa navigam 20 de zile pe apele Atlanticului si pe tarmurile Mediteranei.Ale si Mark erau de-a dreptul incantati de ideea unei croaziere si in aceste clipe cercetau fiecare centimetru patrat al vasului.Eu doar admiram marea si cat de calma era aceasta.Din cand in cand se mai simtea cate o usoara adiere de vant care imi dezordona parul lasat liber.Rochita mea cafenie se lasa purtata de vant si se bucura de fiecare adiere a acestuia.Nu eram asa de incantat de aceasta croaziera, cel putin comparativ cu Ale si cu Mark.La mine nu era prima oara.Mai fusesem o data pe tarmurile Mediteranei.Pe atunci eram numai o copila de 9 ani care alerga de colo colo si incurca toata lumea.Acum eram cu 7 ani mai mare.Nu ma consideram un adult, dar eram mai matura, cel putin asa credeam eu.

Pierduta in ganduri am simtit in jurul taliei doua brate destul de puternice.Am lasat usor capul pe spate si mi-am dat seama ca era Mark.Am intors capul spre el si l-am pupat pe obraz, apoi mi-am pus mainile peste ale lui.

-Ce faci iubire? m-a intrebat el dandu-mi cateva suvite la oparte.

-Pe aici. Eram pierduta in ganduri, i-am spus zambindu-i cald.

-Nu vrei sa mergi sa vezi vasul?

-De ce nu...

Apoi am pornit amandoi sa vedem ce e interesant pe aici.

***

Dupa 20 de zile petrecute la bordul vasului "Santa Maria" iata-ne in Grecia, in Koroni.Dupa ce am parasit vasul am pornit catre hotelul Xenios Zeus Rooms, un hotel aflat chiar in apropierea plajei din Koroni.Am petrecut noaptea acolo si dupa un somn bine meritat, a doua zi am pornit iar la drum.Dupa o calatorie interminabila cu trenul am ajuns in Atena.Ne-am cazat la Hotel Rio Athenes, apoi am inchiriat o masina.Urmatoarele 7 zile le-am petrecut in Atena vizitand muzee, temple, teatre, universitati si toate celelalte obiective turistice din Atena.Dupa ce am facut o gramada de poze si am cumparat o gramada de suveniruri pe care le-am si trimis prin posta am pornit spre aeroport.Urmatoarea destinatie-Romania,Constanta,Mamaia.Cele 3 zile petrecute pe litoralul romanesc au fost bine venite.Trei zile de relaxare, lipsite de stres.Si uite asa astazi este 1 august si jumatate din vacanta noastra s-a dus.Astazi am plecat cu autocarul spre Munchen,Germania.Dupa 2 zile de mers iata-ne in Munchen.Mai aveam 3 zile pana cand urma sa ne intalnim cu Ovi in Franta asa ca eram un pic in intarziere.Ne.am cazat la InterCityHotel Munchen unde am stat doua zile, timp in care am vizitat orasul.Astazi este 6 august si noi suntem in apropiere de Paris,Franta.In cateva zeci de minute vom ajunge in Paris, ne vom caza si vom merge la Turnul Eiffel sa ne intalnim cu Ovi care ni se va alatura pentru restul calatoriei.Mult a fost, putin a mai ramas.Conteaza doar ca inca ne mai putem bucura de vacanta noastra.

Si iata-ne in sfarsit cazati in Royal Hotel in Paris.In mai putin de 20 de minute ajungem in fata Turnului Eiffel.In curand il voi vedea pe Ovi si il voi putea strange in brate din nou.Imi e asa de dor de el.Dar iata ca deja am ajuns.In acea multime de oameni incerc sa disting sapca rosie a lui Ovi, dar nu reusesc.Dupa nenumarate incercari de a-mi revedea iubitul ma asez pagubasa pe o bordura.O lacrima mi se prelinge usor pe obrajul ars de soare.Eram asa de nerabdatoare sa il vad, dar el nu apare.Eram dezamagita.Da, dezamagita, dezamagita de mine pentru ca am crezut ca lui ii este la fel de dor de mine cum mi-a fost mie de el.Dar nu.Ma inselasem.Poate ca in timpul in care nu ne-am vazut el deja isi gasise pe alta.Poate ca urma sa il vad de mana cu o frantuzoaica.Gandurile astea ma ingrozeau.

Cineva tot striga la mine, dar eu eram prea pierduta in ganduri ca sa imi mai dau seama.Deodata simt cum sunt luata in brate si buze moi le imbratiseaza pe ale mele.Am raspuns involuntar la sarut, asteptand sa pot vedea cui i-am raspuns.Era chiar el, mai frumos ca niciodata.Cateva suvite brunete stateau mai rebele si il faceau sa para mai ....hmm... schimbat.Era imbracat cu o pereche de blugi, un tricou cu un desen funny si avea sapca rosie in mana.Ochelarii daruiti de mine de "Valentine's day" stateau atarnati de gulerul tricoului.In picioare avea o pereche de tenisi fata sireturi.Era acelas Ovi al meu, doar cu o luna si putin mai batran.I-am sarit de gat dupa ce l-am studiat atent si l-am strans cat de tare am putut.Vroiam sa recuperez astfel fiecare clipa pe care am pierdut-o departe de el.

-Mi-a fost foarte dor de tine! i-am spus in timp ce inca il imbratisam.

-Si mie, pui.

Am petrecut restul zilei plimbandu-ma cu Ovi, Mark si Ale prin Paris.

A doua zi de dimineata am iesit cu totii la o cafea, apoi ne-am planificat intreaga saptamana pe care urma sa o petrecem acolo.In planurile noastre Franta era ultima locatie a turului nostru, dar am decis sa reflectam asupra ideea de a merge si in Spania si in Anglia putin.Zilele petrecute in Paris au fost divine.Ziua pe Champs Elysées si seara in cluburile din Paris.Si uite asa au trecut cele 7 zile petrecute in Paris.Au urmat alte 4 pe nisipul cald al Mediteranei, pe pamant spaniol si inca 5 in ploioasa Anglie.Cateva ore in avion si in sfarsit acasa.

Dupa 52 de zile petrecute cutreierand Europa tot ceea ce mai vroiam era o baie fierbinte si un somn in patul meu.Asa ca atunci cand am ajuns acasa i-am sunat pe ai mei, am facut o baie fierbinte si am adormit.

<Multumesc KittyKate pentru sfaturi.In poza e Mark.>

Adolescenta-o provocare.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum