Pokračování

562 41 1
                                    

***pohled třetí osoby***

Po odjezdu kamer Leviho okolí dost prořídlo. Rozvod s Erwinem probíhal tak zvláštně, až to ani nebylo hezké. Byly dny, kdy nebyl s ničím problém a jednání o majetku probíhala rychle. Pak tu byly dny, kdy se jednání táhla. Erwin odmítal být trochu nápomocný, nic mu nesedělo a kdyby Levi mohl, dávno by mu jednu vrazil. 

Smrt Farlana s Isabel pro něj byla velkou ránou. Policejní vyšetřování zatím nikam nevedlo. Levimu přišlo, že jeho svět potemněl. 

I když si spolu s Hanji našel byt, jako kdyby mu něco chybělo. Erwin se mu stále snažil všemožně vrátit do života, psal, volal... celkově otravoval. Studenti byli otravnější než obvykle. Blížilo se léto. Jejich díl zatím neodvysílali i když tvrdili, že to bude do dvou měsíců. S tím přešlo celé léto. 

Začal nový semestr... přišli noví studenti... no nic na co by se Levi mohl těšit. Polovina z nich stejně brzy odejde, tak se ani nesnažil zapamatovat si jejich jména. 

Ale přeci jedna důležitá věc se změnila. No name vydali další píseň. Byl okolo toho velký poprask a někteří nevěřili, že ti No name, kteří předtím beze stopy zmizeli vydali další píseň...

Celkem se zdálo, že život se zajíždí do nových kolejí. A s tím se blížilo datum vydání Výměny manželek.

Byla to polovina září, skoro deset měsíců od chvíle, co se točilo, když Hanji zahlédla v televizi upoutávku na Výmenu manželek, kde viděla Leviho. Překvapilo jí to.

" Levi! Pojď se kouknout!" brzy to mělo začít a Hanji to nechtěla promeškat. 

" Co zas čtyřočko...?" zabručel Levi, který právě jen v županu vylezl z koupelny. Konečně se zdálo, že se srovnal s tím vším, co se stalo. Dal si život do pořádku, víceméně se zbavil Erwina... rozvod šel celkem dobře a Hanji dokonce ani nepřipálila další místnosti. Sem tam se i usmíval a to u něj vždy byla velká vzácnost. 

" Už za chvíli..." hlásal komentátor. " On je učitel na vysoké škole... jeho vztah si prochází těžkým obdobím a chystá se téměř rozvod... ona je slečna z města. Dokáží se mezi sebou vyměnit a strávit deset dní v jiné rodině? Již za chvíli." pak tam skočily ještě dvě reklamy a už zněla znělka Výměny manželek. Levi i Hanji se rozvalili na gauči. Hanji jim donesla popkorn a víno.

" Když už, tak ať je alespoň zábava." uculila se na nechápavý pohled, který ji Levi daroval a oběma nalila víno. " Tak na zábavu." připili si a náhle začalo představování. 

" Jmenuju se Erena pracuju na místní pobočce informací." usmíval se na ně z obrazovky. 

" Chápeš, že tenhle kluk po mě jel?" zeptal se Levi, když uviděl první den, jaký trávili s Erenem spolu. Teď bylo jasněji vidět, že Eren na něm mohl oči nechat. Na druhé straně se Erwin zase projevoval jako ten nejdokonalejší přítel, který div netruchlí. 

" A s tímhle jsme žil." upil si z vína a s jistou ironií v hlase promluvil. 

" Měl by jsi mu zavolat." pokývla Hanji asi u pátého dne k obrázku Erena. Úplně jasně neustále pokukoval po Levim a pro ty, co ho trochu znají je jasné, že je zamilovaný. 

" Myslím, že mi v ten den řekl, že se s Mikasou rozešel chvilku před natáčením a je vlastně volný, pokud teda mám zájem..." kopl do sebe celou skleničku a dolil si další. 

" Jdi do něj, je sexouš." dolila si i Hanji. " Od Erwina jsi s nikým nebyl a Erwin už opíchal skoro polovinu města." 

" Asi už mě ani nebude chtít, podle tohohle pořadu jsem uřvaný hovado, co myslí jen na úklid a odloudilo mladýho kluka od jeho holky." 

" Klid... my co tě známe víme... a ve městě tě maj za hovado už několik let." pokrčila rameny. 

" Hmm... zavolej mu, zasloužíte si být spolu." 

" A co mu mám říct? Ahoj zlato, neviděli jsme se deset měsíců... dost mi chybí sex a ty jsi šukézní?" zavrtěl Levi hlavou. 

" Spíš něco jako. Ahoj Erene... chci s tebou na rande? " zasmála se. Pořad se už blížil ke konci. Vystřihli vlastně vše... dali tam pak návrat a kousek z mezi čtyřma očima, kde křičela Mikasa a oni se shodli na tom, že bude konec. 

" To to vzali opravdu hopem." zasmála se. " Alespoň, že tak..." Oběma znovu dolila víno. " Jen si vezmi, ty jsi uklízecí hovado- to sem tam sedí, já jsem podpalovací pablb- taky sem tam sedí... Erwin je svatoušek- to je vedle jak ta jedle, Eren po tobě jede- taky pravda... to jsou tři ze čtyř." mrkla na něj. " Nedopadlo to tak zle." 

Levi přikývl. 

" Zítra to se spratkama bude na nic." zabručel. " Proč jsi se vůbec hádala s tou Mikasou? Nebylo by snazší ji ignorovat?" podivil se.

" To asi bylo... ale bože ta mě točila. To jsi neviděl. Stále jen fňukala po Erenovi, nebo mlela, že děláš všechno špatně. Nedalo se to poslouchat. " odložila víno a zvážněla. 

" Slyšela jsem, že Mike je s Nanabou... konečně..."

" Chceš aby tě zase něco učili vařit?" zasmál se Levi při pohledu na uraženou Hanji. 

" Náhodou to vydělávalo!"

" Jo... dokud ti na to nepřišli." dobíral si ji dál Levi. 

" Pche! Ale vydělala jsem si." spokojeně se zasmála.

" Nebýt Moblita, tak by tě i zmlátili." 

" Nebýt Moblita..." zamyslel se Hanji. " Fakt?"

" Jo, to sis nikdy nevšimla, že dělá první poslední, aby jsi se sem tam najedla, spala v posteli a byla všude včas?" 

" No.. ani ne..." přiznala Hanji pobaveně. Levi nad ní jen zavrtěl hlavou. 

" Bez Moblita Bernera bys ani někdy nevstala z postele."

" Hmm..."

" Měla bys mu poděkovat. " dodal Levi než odešel do své ložnice. " Dobrou, jdi brzy spát."zanechal Hanji ponořenou hluboko do myšlenek na svého asistenta, který byl několik měsíců jejím věrným stínem a zachráncem.

Výměna manželekKde žijí příběhy. Začni objevovat