Zamyšlení

540 46 4
                                    

***Hanji***

Opravdu jsem musela přemýšlet nad tím co mi Levi řekl. On nebere tyhle věci na lehkou váhu- na rozdíl ode mě. Občas si říkám, že jeho jediná slova jsou ta vážná. Ale už se alespoň trochu směje po tom celém cirkusu, co Erwin předváděl. Už jsme ho párkrát viděla skoro na dně a nedávno jsme si říkala, že jestli toho Erwin nenechá, tak si Levi dost možná zase začne ubližovat. Před několika měsíci jsem zjistila, že si sem tam ubližuje. A to on má být ten rozumnější z nás dvou! Jenže od smrti Farlana s Isabel byl snad ještě zamlklejší než předtím. Ti dva ho uměli rozmluvit mnohem lépe než já. Ale zdá se, že se přes to už dostal. Dokonce celkem dobře vzal i ten šílenej díl. Byla jsem ráda, že sestříhali ten desátý den a konce devátého. Tak to bylo správné, nepitvali se v těch vraždách, ani nerozebírali to, že se Levi porval. Za to jsem jim měla chuť poděkovat. 

Bylo už deset večer... říkala jsem si, že bylo dobře, že Levi šel spát. Ta jeho insomnie se zhrošovala stále víc a víc. Skoro v noci nespal, bylo to vidět na pytlích pod jeho očima. Povzdechla jsem si a dolila si poslední zbyteček vína. Cítila jsem jak mi to rychle stoupá do hlavy. 

Měl bych poděkovat Moblitovi za to vše, co pro mě dělá. Díky němu mi nevyhořel byt v Leviho nepřítomnosti, díky němu jsem se najedla alepsoň dvakrát za den... a to od něj bylo milé. Moblit se mnou měl svatou trpělivost. To jsem mu musela nechat. 

Ale nejprve budu muset napsat tomu Erenovi... Chci aby věděl, že Levi je konečně v situaci, kdy k sobě někoho chce i potřebuje. A hned potom poděkovat Moblitovi.

Trvalo mi asi tři hodiny než jsem našla Erenovo číslo. Levi ho někam založil a schoval ho v rámci svého úklidu, ale našla jsem ho. 

/ Ahoj Erene, tady Hanji od Leviho. Viděl jsi poslední díl? Pokud máš zájem, Levi je konečně v situaci, kdy je ochotný zajímat se o své okolí. Je mi líto, že se ozýváme až teď, ale sám víš, co všechno se stalo... jsou věci, které potřebují čas a ten se konečně naplnil. ;) / odeslala jsme mu tu sms a hned jsem se vrhla na poděkování pro Moblita. 

Trvalo mi asi půl hodinu než se mi povedlo sepsat celkem logickou zprávu: / Ahoj Moblite, chci ti poděkovat za to, že se o mě tak hezky staráš... popravdě nebýt Leviho nikdy bych si to neuvědomila. Omlouvám se a díky. :D / sotva jsem ji odeslala přišla mi odpověď od Erena. 

" Jahů!" musela jsem se tlumit, abych nevyskočila. Eren se s Levim chtěl sejít, dokonce psal, že se přestěhoval do zdejšího města. Ani jsem nestíhala valit oči. Všichni tři jsou ve městě a chtějí se se mnou a s Levim sejít! Spokojeně jsem se usmívala.

Teď už jen dokopat Leviho na sraz. 

Budu ho muset vzít zase jednou ven... sakra naposledy jsme byli venku asi před půl rokem? To už ale byla dlouhá doba. 

" Leví!" už se to nedalo vydržet. Vtrhla jsem do jeho ložnice. " Nespí! Máme sraz!" tahala jsem ho rozespalého z postele. " Honem, honem." zachichotala jsem se. Nedalo se čekat.

" Han? O co jde?" protřel si oči. " Zapálila jsi něco?" zavrtěla jsem nadšeně hlavou. 

" Ne... ale Eren se s tebou chce sejít." 

" To bude muset počkat na ráno." zívl si. Byl hrozně roztomilý, jak byl malý. Uuuuuu... nakonec jsem Leviho vyfotila, když znovu usnul. Byl jako můj malý bráška, nebo plyšový medvídek. Možná oboje. 

Vzpomněla jsme si, jak jsem nedávno na E-bay viděla plyšáka, co měl mít 165 cm... no chátepe? medvídek o 5 centimetrů vyšší než byl Levi... to mu dám k vánocům. A víte, co mu dám k narozeninám? 

To je tajemství na které si budete muset počkat. 

Výměna manželekKde žijí příběhy. Začni objevovat