A.N
Ovo nije prvo poglavlje nego samo najava za moju novu priču koju ću početi objavljivati do desetog mjeseca. Nadam se da se nitko ne ljuti jer sam odlučila tako. Ja sam već sada počela pisati prvi dio i budem ga ubrzo završila no neću ga početi objavljivati, kao što sam i rekla. Ne znam kako ću školu, slobodno vrijeme i Wattpad uspijeti spojiti da stignem no znam da kada počne škola nastavci budu bili rijetko i zato ih sada pišem unaprijed pa kasnije budem objavljivala da ipak imate nešto za čitati. Nadam se da će vam se svidjeti najava. Uživajte i volim vas sve.
P.S - ipak na kraju ostavite zvijezdicu i po koji komentar.
***
"Stani!" povikao je crnokosi mladić za uznemirenom curom. Ona nije htjela stati u inat njemu nego je nastavila hodati prema kraju mračne ulice i dalje ga ignorirajući.
"Ems, hajde stani već jednom." rekao je već pomalo ljutito dok je hvatao zrak no ona ga je i dalje nastavila ignorirati bjesno se približavajući svojoj zvijeri, kako ju je i ona sama zvala.
Uopće joj nije bilo do još jednog razgovora s njim no pomislila je kako ga se bude lakše riješila ako ga sada odkanta i kaže mu da joj se više ne približava. Bude mu zabranila i ulaz u klub pa ga više nikada neće morati vidjeti, ali ne ništa nije moglo biti tako jednostavno kako si je ona zamišljala.
"Što hoćeš?" naglo se okrenula te ga iznervirano upitala, nervozno cupkajući nogom od pod. Crnokosi ljepotan ju je pogledao i još uvijek hvatajući zrak joj se nasmiješio.
"Hoću da me poslušaš." rekao je te se uozbiljio čekajući njenu reakciju. Ona je prekrižila ruke ispod prsa i ljutito frknula.
"I što onda? Šta misliš da će se sve vratiti na staro ako te ja sada budem poslušala?" upitala ga je. Uvijek bi dobila glavobolje od takvih razgovora, a ni sada ju ta glavobolja nije izbjegla. Prstima je lagano protrljala očnice pokušavajući zaboraviti na bol.
"Ne, ali..." ali prije nego je dospio završiti rečenicu crvenokosa cura je počela iznositi svoje mišljenje na to.
"Što ali? Nema ali!" vikala je na njega najžešće i najglasnije što je mogla. Pukao joj je film. "Ne želim, jednostavno ne želim znati. Znaš šta? Dosta mi je svega i oklada više ne vrijedi idi i radi što hoćeš, slobodan si." Crnokosi mladić je pokušao još nešto reći ali prije nego se snašao crvenokosa cura se našla na svojoj zvijeri i jurila niz ulicu puštajući da joj male kapljice kiše kvase odjeću i kosu.
YOU ARE READING
Love you 'till the end ~ z.m.
FanfictionŠto se dogodi kada se zaljube dvoje tvrdoglavih jedno u drugo? Da li će ponos presuditi i učiniti da njih dvoje više nikada ne progovore riječ ili će jedno od njih dvoje prijeći preko svog ponosa? Oboje su loši i prevrtljive, teške naravi, ali samo...