Deel 1

8 3 0
                                    

Ik kijk naar de jongens die hun act opvoeren. Ondanks dat ik het al meerdere keren heb gezien blijft het indrukwekkend. Ik word uit mijn gedachten gehaald door een duw tegen mijn schouder. 'Opletten kleintje.' Ik loop achter Viktor en Igor de grote zaal in, recht voor mij uitkijkend zoals ik geleerd heb. Ik sla mijn mantel wat steviger om mij heen. Niet omdat het hier koud is, maar gewoon uit automatisme.
Mensen beginnen te fluisteren. 'Dat is hem' 'Het is Viktor' 'Viktor Krum' Ik zucht lichtelijk geïrriteerd, altijd dat gegil. 'fangirls..' mompel ik zacht. Polikoff grinnikt hij weet wat voor een hekel ik heb aan zwijmelende fangirls. We pesten Viktor er vaak mee, en ik weet zeker dat als Viktor naast ons had gelopen er opmerkingen heen en weer waren gevlogen. Polikoff wilt nog wat zeggen, maar besluit zijn mond te houden als Igor begint te praten. 'Albus!' schreeuwt hij, terwijl hij zijn armen spreid alsof het zijn beste vriend is. Wat nogal vreemd is aangezien ik die twee nog nooit samen gezien heb. 'Igor' glimlacht hij terug, na een korte omhelzing loopt Igor naar de leraren tafel. Wij lopen naar de tafel waar de rest van onze school is gaan zitten en ik plof zuchtend neer.


~Dit verhaal staat al een tijdje tussen mijn kladverhalen. Lang getwijfeld om het openbaar te maken, maar ik heb uiteindelijk toch besloten om het te delen.

Vergeet vooral niet te stemmen, en een reactie te geven hoe je het boek vond. Ook feedback wordt gewaardeerd, maar houd het wel netjes alsjeblieft

Als het niet aanspreekt kan ik het altijd weer offline halen. 

Love C ~


  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KrumWhere stories live. Discover now