~Rose~
Uyandığım gibi elimi yüzümü yıkayıp salona tekrar geri geldim. Yatağı toplayıp, aldığım odaya götürmek için kucağıma aldım. Normalde birisinin odasına girmem, ama burası yatak odasına benzemiyordu. Daha çok misafir odası gibiydi.
Odanın kapısını hafifçe araladım ve içeri hafifçe kafamı eydim. Tahmin ettiğim gibi.
Kucağımdakileri dolabın kapağını açıp, usulca koydum. Bir dakika, aklıma geldi de, madem misafir odası var, o zaman ben neden salonda uyudum?
Ben bunları düşünürken içeriye bir adet kızgın Jimin girdi.
"Ne işin var burada?" dedi kızgın bir şekilde. Ne diyeceğimi şaşırmıştım.
"B-ben, yatakları g-getirdim." dedim şaşırmışçasına.
"Çık çabuk buradan!" dedi hiddetle. O yetmezmiş gibi, birde kolumdan tutup savurdu.
Hiç birşey demeden aşağı indim. Banyoya girdim ve elimdeki eteğimi altıma geçirdim. Acaba neydi onu bu kadar kızdıran?
Banyodan çıktım ve sırt çantamı da alıp kapıya doğru yöneldim. Bir an arkamı döndüm. Bana bakıyordu, kırgınlık, kızgınlık, pişmanlık... Ama onu asıl ele geçiren öfkeydi. Birisinin onu değiştirmesi gerekiyordu.
Çıkar çıkmaz yürümeye başladım. 'Okula buradan nasıl gidilir ki?' diye düşünüyordum. O sırada taksi gelince hiç düşünmeden bindim ve okulun adresini verdim. Taksi durunca, bende son paramı verip indim. Artık cebimde 30 won vardı.
Okula girdim ve Soo-Min hocanın beni aradığını fark ettim. Gözleri beni bulunca hemen yanıma koştu.
"Ah, tam zamanı. Uçağın kalkmasına sekiz saat var. Hadi, hazırlıklar yapalım. Hem, demeyi unuttum, katılacağın seçmelerin adı, Müzik Akademisi Seçmeleri. Gideceğin okula da onlar karar verecekler. Dereceye göre." dedi, bir yandan da çekiştiriyordu. Ben hiç birşey anlamamıştım.
"Tamam, peki gideceğim okul nerede?" dedim merakla. Ben Kore'de sanarken Amerika cevabını aldım.
"Ne?!" dedim, hem şaşkın, hem de anlamamışça. Ama hoca hiçbir tepki vermiyordu. Çünkü o kadar meşguldü ki beni duymuyordu bile.
Aslında bir yandan da iyi. İki-üç yıl boyunca ayrı kalmak. Hem de teyzemler oradaydı. Benim için iyidi bir yandan. Kuzenlerim Hyomin ve Nayeon ile eğlenceli olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİYET | RosMin [Düzenleniyor]
FanfictionOkulun Badboy'u olan Park Jimin ve eziyet ettiği kız Park Chaeyoung. Daha doğrusu Park Roseanne. İkisinin nefretten aşka dönüşeceği masalı dinlemeye hazır olun... •Kapağın tüm hakları Lilith'in Tasarım Marketi'ne aittir.