AYIN IŞIĞINI GERÇEK SANMA

176 17 5
                                    

Gece boyunca elimde bir bardak çay ve dışarı bakıyordum aya bakıyordum bir anda aklıma eski sevdiceğim geldi. Bana şu kelimeleri kurduydu "seni şu geceleri parlayıp olup kendisine hayranlık yaratan aydan çok seviyorum" demişti.

Ama ay sabahları kayboluyor ışık vermiyor hatta geceleri bile güneşin arkasına geçmesiyle beraber ışık veriyor. İşte onu bu gece anlamış oldum çayımdan bir yudum daha aldım çayım şekersizdi hani şekeri ilk bırakmış kişi çaydan anlamazda. Sonradan anlar ya, iste benim hayatımda şekersiz çaya alışma seansım gibiydi ilk başlarda çok zor oluyor iste geri dönesin geliyor. Alışınca ise kolay arkadaşım bu hayatta seni doğuran anaya bile güvenmeyeceksin.

Saat gece 3 gibi hava hayla karanlık hayla dışarı bakıyorum çayımı tazeledim.ve aynı yerime oturdum sobamın dibi cama bakan kösesi artık boş boş dışarı bakmak yerine bir şeyler yapayım dedim niyetim Allah'ın izniyle kalkıp abdestimi alıp namaz kılmaktı, dua etmekti.

Benim her zaman arkamda olan babam için dua etmekti kalkarken camdan son kez baktım, bide ne göreyim hani o ışık veren ay var ya önüne bulut gelmiş ve ışıkları görünmüyor aklımdan düşündüm sevmemeyi bu kadar başaran birkaç aile bireyim aklıma geldi acaba hayatları nasıl?

Onlarda geceleri sahta ışık kaynağına bakıp aşktan meşkten mi konuşuyorlar acaba? daha sonra hepsini boş ver dedim ve namazımı kıldım. namazımı kıldım tekrardan çay kattım aynı köseye bir daha oturdum, bu sefer yazmakta bulunduğum kitabı elime aldım.

Ekleme yapacaktım kalemimi elime aldım bardağımı masaya koydum arkadan en sevdiğim şarkı kısık bir sesle açtım. Başladım yazmaya biliyorum yaşım küçüktü, ama yazabiliyordum işte dedim ya arkamda babam var, destek çıkıyordu bir bölüm yazarken güneşin doğarken saçtığı ışıktan etkilenip, elimdeki kalemi masaya koydum güneşin doğusunu izledim.

Ayın gerçek yüzü güneşmiş onu gördüm ne güzelmiş be.

Bide söyle düşündüm ayın bir sucu yoktu çünkü kendisi dünyamızın uydusu ve güneş sisteminde görevli kesin olarak oda bilmiyordu ki kendisini bazı lanet aşk şiirlerine alınacağını her iki günlük aşık birbirine Sahte aşk cümleleri kurarken aydan bahsetmeseler ne güzel olur demi? ama ne yapalım birbirlerini etkilemeye çalışıyorlar iki gün sonrada birbirlerine bela okuyorlar siz bunları boş verin. 

Bir Umut Hayat(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin